فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: توسعه ورزش موجب تامین سلامتی و نشاط اجتماعی و حلال بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی است.
کد خبر: ۸۹۷۹۳۰۵
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سردار فتح‌الله جمیری فرمانده سپاه الغدیر یزد در نشست هماهنگی مدیران تربیت بدنی نواحی مقاومت بسیج استان افزود: توسعه ورزش موجب تامین سلامتی و نشاط اجتماعی و حلال بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی است.

وی ادامه داد: برای پیشگیری از اعتیاد و مسائل سوء فرهنگی در جامعه و بین جوانان باید با همکاری بخش‌های مختلف نسبت به ترویج ورزش و فعالیت‌های مختلف در رشته‌های مورد نیاز اقدام شود.

فرمانده سپاه الغدیر یزد تصریح کرد: بهبود مسائل فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و سلامت جامعه در گرو همگانی کردن ورزش و ایجاد زمینه‌های مناسب در جلب همکاری برای فرهنگ سازی ورزش دارد.

جمیری اظهار کرد: رفع موانع در حوزه وزش از جمله مسائلی است که باید همواره مدنظر تمام متولیان و فعالان این حوزه پرمخاطب و اثرگذار قرار گیرد که رسالتی مهم در جامعه اسلامی است.

به گفته فرمانده سپاه الغدیر استان، مردم با برخی بیمار‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند که یکی از مهمترین راه‌های حل آن و کاهش هزینه‌های درمان، توسعه رشته‌های ورزشی است که باید با جدیت در استان پیگیری شود.

جمیری تصریح کرد: سپاه نگاه خاص به توسعه ورزش‌های همگانی و قهرمانی دارد و همواره با همراهی سایر دستگاه‌ها در راستای فرهنگ سازی ورزش و حمایت از رشته‌های مختلف ورزشی گام بر می‌دارد.
ارسال نظرات