رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: فعالیت‌های گروه‌های جهادی برای رفع مشکلات کشور و تأمین رفاه مردم از افتخارات بسیج سازندگی است.
کد خبر: ۸۹۷۹۳۱۶
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار نعمان غلامی صبح دیروز در جلسه‌ای که با حضور سرگروه‌های جهادی در بسیج سازندگی ناحیه دانشجویی کرج برگزار شد، اظهار کرد: بسیار خرسندم که این توفیق نصیب بنده شد تا در خدمت شما جهادگران باشم.

خدمات گروه‌های جهادی در تأمین رفاه مردم مایه مباهات است

 

وی تصریح کرد: آنچه در کرمانشاه رخ داد، دارای جنبه‌های گوناگونی برای شناخت توانایی‌های ملت ایران در یاری‌رسانی به همنوع و تأثیر سخنان مقام معظم رهبری در کمک‌رسانی به هموطن بود، به طوری که امروز خدمات گروه‌های جهادی در یاری‌رسانی به دولت برای رفاه هرچه بیشتر مردم مایه افتخار و مباهات است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه یکی از مشکلات امروز گروه‌های جهادی، محدودیت منابع و امکاناتی است که با بهره‌گیری از آن بتوانند گره از مشکلات زندگی مردم باز کنند، ابراز کرد: ملت ایران، توانایی‌های شگرف خود را برای حل مشکلات موجود در زلزله کرمانشاه به نمایش گذاشتند.

غلامی ادامه داد: برای حل و رفع مشکلات باید بتوانیم با ظرفیت‌های مردمی و خیرین آشنا شده و با آن‌ها ارتباط برقرار کنیم.

وی تصریح کرد: اولویت امروز اعتلای حرکت جهادی است تا بتوانیم جریان خالص مردم و گروه‌های جهادی کشور که کارنامه درخشانی در فعالیت‌های خودجوش و مردمی دارند را توسعه داده و تأثیرگذارتر عمل کنیم.

غلامی با اشاره به اینکه اکثر گروه‌های جهادی موجود، به صورت خودجوش تشکیل‌شده و با عشق و علاقه به خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلف مشغول هستند، گفت: داشتن تمرکز یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب است که گروه‌های جهادی پراکنده نباشند و بر یک نقطه متمرکز شده و برای رفع مشکلات موجود در آن نقطه تمام تلاش خود را به‌ کار گیرند.

وی تصریح کرد: برای محسوس‌تر کردن خروجی فعالیت‌ها، الگوسازی مدل‌های جهادی و تحقق آنان نیاز است که بهترین مدل، ساختن الگوهایی با نگاه، علاقه و محوریت جهادی و امکانات مردمی است.

رئیس بسیج سازندگی در ادامه اظهار کرد: همچنین مقرر شد زمینه‌ای فراهم شود تا امکان فعالیت‌های جهادی در تمام طول سال و به امتداد روزهای سال ادامه پیدا کند.

غلامی اضافه کرد: پس از اعلام جغرافیا به گروه‌های جهادی، ارائه آموزش و برنامه نیز در اولویت قرار دارد تا اجرایی شدن فعالیت‌ها ثمربخشی بیشتری داشته باشد.

وی تصریح کرد: امروز گروه‌های جهادی کشور در قله‌های رفیع مجاهدت قرار دارند و با عشق و علاقه به خدمت مشغول هستند و اقدامات در مجموعه بسیج دانشجویی با دقت بیش‌تر و بهتری انجام می‌شود و فعالیت‌های امروز گروه‌های جهادی برای رفع مشکلات کشور از افتخارات این بخش خدوم است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: برای ایجاد تحول وسیع در یک منطقه، تمرکز و انجام فعالیت در طول سال لازم است و در هر عرصه که موفقیتی به دست می‌آید، انسان‌های پرتلاش پشتوانه این موفقیت‌ها هستند.

غلامی در پایان افزود: استعدادهای فراوانی در سطح کشور داریم که اگر آن‌ها را بیابیم و با توانایی‌های آنان آشنا شویم، می‌توانیم در حوزه اشتغال اقدامات خوبی انجام دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها