خبرهای داغ:
جلسه بصیرتی با موضوع اعتراضات و اغتشاشات اخیر در محل نماز خانه ناحیه جاجرم بر گزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۹۳۶۷
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹

 

به گزارش خبر گزاری بسیج؛  جلسه بصیرتی  با موضوع اعتراضات و اغتشاشات اخیر در محل نماز خانه ناحیه جاجرم بر گزار شد.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه جاجرم ضمن قدردانی از مردم بصیر و نیروهای انتظامی  در آرام سازی اغتشاشات اخیر و بر چیدن فتنه جدید گفت:  اغتشاشات اخیر ضربات وخسارات مادی ومعنوی بسیاری داشت ولی به فضل خداوند وحضور به موقع ملت بیدار ایران اسلامی وهوشیاری نیروهای مسلح این فتنه بر چیده شد وخوبی ها ومحاسنی برای ما داشت .

وی افزود: یکی از خوبی ها ومحاسن فتنه اخیر این بود که چهره ها یی برای مردم رو شد ،این که گروهی از آزادی زندانیان فتنه 88 حرف بزنند این کار منافقانه است.

موسوی ادامه داد: دومین حسن این بود که انقلابیون ومردم دلسوز این نظام راحت نخوابند و همیشه به توطئه های دشمن توجه داشته باشند ، اینکه دشمن بیدار است و هر لحضه در فکر ضربه زدن به این مردم و ملت است ، چهارمین حسن این است که دشمن را باید شناخت وملتفت بود که دشمن ودشمنی آمریکا وصهیونیسم همیشگی است.

وی افزود: اینکه فکر نکنیم چون ما آمریکا و ایادی کفر را در سال 57 و هشت سال دفاع مقدس بیرون انداختیم دیگر همه چیز تمام شده ، نه ماموریت ما هنوز تمام نشده ، ما به برخی از ضعف های خود پی بردیم  وفهمیدیم که در چه جاهایی ضعف وجود دارد.

موسوی گفت: برخی از مسئولین از درد مردم خبر نداشتند وتازه فهمیدند که مردم درد دارند و باید به فکر مردم باشند،اینکه مسئله نفوذ جدی است وباید جدی گرفته شود، و از مهمترین محاسن آشکار شدن نقش ولایت و و رهبری و نیز اهمیت نقش حضور مردم پشت این انقلاب بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها