خبرهای داغ:
حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان جاجرم در خطبه های عبادی سیاسی این هفته ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب گفت: ما به عنوان یک امت پیغمبر و مذهب تشیع باید به سبک و سیره معصومین عمل کنیم و حضرت زینب اسوه صبر، ایستادگی، مقاومت و ولایت پذیری است.
کد خبر: ۸۹۷۹۳۶۸
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۲

 

به گزارش خبر گزاری بسیج؛  حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان جاجرم در خطبه های عبادی سیاسی این هفته ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب گفت: ما به عنوان یک امت پیغمبر و مذهب تشیع باید  به سبک و سیره معصومین عمل کنیم و حضرت زینب اسوه صبر، ایستادگی، مقاومت و ولایت پذیری است.

وی با اشاره به همراهی و اطاعت پذیری حضرت زینب از امامت و ولایت اظهار داشت: ایشان در راه امامت و ولایت ثبات قدم داشتند و اهل تولی و تبری بودند و نه تنها خود را در این راه قرار دادند بلکه فرزندان خود را فدای امامت و ولایت کردند.

حجت الاسلام موسوی ابراز داشت: حضرت زینب وقتی تشخیص داد دشمن کیست از او بیزاری جست و در خطبه هایی که در کوفه و کاخ ظالم با شجاعت تمام خواند آنها را به ذلت کشاند.

وی با تاکید به دشمنی دشمنان تا قیامت علیه مسلمین، به تصویب ترور سردار قاسم سلیمانی در پارلمان آمریکا اشاره کرد و گفت: سردار قاسم سلیمانی که سوریه و عراق را از شر داعش و تروریست پاک کرد را تروریست می خوانند و حکم ترور این شخص را تصویب می کنند.

خطیب نماز جمعه جاجرم در پاسخ به مهملات سردمداران آمریکایی تصریح کرد: هر ایرانی یک سلیمانی است و تا آخرین قطره خون خود با شما و مستکبرین عالم خواهند جنگید تا شما را از صحنه روزگار محو کنند.

وی گفت: مردم ایرادات کشور را می بینند و یک سری اعتراضات به حق انجام دادند اما دیدید که دشمنان چگونه از این اعتراضات به حق سو استفاده کردند.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر جاجرم با بیان اینکه خاموش شدن فتنه و آشوب گری به منزله خاموش شدن دشمنان نیست افزود: مسئولین باید با تبعیت از ولایت و تلاش وافر مشکلات اقتصادی را حل کنند و جلوی واردات بی رویه را بگیرند.

حجت الاسلام موسوی در راستای حل مشکلات مردم و ایجاد اشتغال افزود: بانک ها مردم را در اجرای کارآفرینی و اشتغال همراهی کنند طوری نشود که با سنگ اندازی و سخت گیری فرد از ایده و کار خود دست بردارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها