نماینده، ولی فقیه در استان یزد:

زلزله‌زدگان کوهبنانی توان ساخت خانه ندارند

نماینده، ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه زلزله‌زدگان کوهبنانی به‌دلیل مشکلات فراوان مالی و مستاجر‌بودن توان ساخت خانه ندارند گفت: مسئولان و بنیاد مسکن باید برای تامین مسکن مورد نیاز این افراد وارد شود.
کد خبر: ۸۹۷۹۳۸۴
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری‌یزدی عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان کوهبنان که با حضور گروهی از خیران یزدی در فرمانداری کوهبنان برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان زحمت می‌کشند، اما بعضی کار‌ها هست که زمان‌بر بوده و برای رفع آن فرصت نیاز است.
وی با تاکید بر تلاش برای انجام سریع‌تر این فعالیت‌ها و خدمت به مردم زلزله‌زده، گفت: یکی از این امور، بحث مسکن افراد است و بنیاد مسکن نباید تنها به آوار‌برداری اکتفا کند.
نماینده، ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه برخی از افراد زلزله‌زده به دلیل مشکلات فراوان مالی و مستاجر بودن توان ساخت خانه ندارند، گفت: مسئولان و بنیاد مسکن باید برای تامین مسکن مورد نیاز این افراد وارد شود.
ناصری‌یزدی بر ضرورت حذف مقدمات کار تاکید کرد و افزود: باید دقت کرد که این موضوع به صورت بسیار جدی مورد توجه قرار گیرد و مقدماتی که سبب طول کشیدن خدمت‌رسانی به مردم است، حذف شود.
وی افزود: با توجه به اینکه ممکن است هنوز به برخی از افراد و خانواده‌های زلزله‌زده خدمات از جمله اسکان موقت داده نشده باشد، لازم است هرچه سریعتر نسبت به ارائه خدمات به آن‌ها اقدامات لازم انجام شود.
امام جمعه یزد بر هرچه سریعتر انجام شدن خدمات به مردم در مناطق زلزله‌زده تاکید کرد و گفت: اگر کار سریعتر انجام شود تمام آلام‌هایی که مردم دارند التیام پیدا می‌کند، اما اگر بهترین کار را انجام دهیم و خیلی طول بکشد، ارزش خودش را از دست می‌دهد.
نماینده، ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه چادر به عنوان اسکان موقت خیلی نمی‌تواند کارساز باشد، گفت: لازم است اقدامات لازم برای تامین کانکس برای اسکان موقت زلزله‌زدگان انجام شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار