همزمان با ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار؛

تجلیل از پرستاران سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام)

به مناسبت ولادت با سعات حضرت زینب کبری( سلام الله علیها) و روز پرستار از پرستاران و کادر درمانی سپاه قمربنی هاشم(ع) تقدیر شد.
کد خبر: ۸۹۷۹۳۹۲
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه استان با تبریک این ایا خجسته گفت: حضرت زینب کبری (سلام الله علیها)در تمامی طول عمر مبارک خود پرستاری نمودند و خداوند تقدیر ایشان را تحمل سختی ها و مصیبت های فراوان رقم زدند.

سردار اکبری بیان داشت: هرچند عقیله بنی هاشم(سلام الله علیها)  مصیبت های فراوان دیدند اما هرگز دچار یأس و ناامیدی نشدند،در شهادت مادر، پدر و برادرانش نا امید از رحمت الهی نشدند و پس از شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) می فرمایند ما رأیت الا جمیلا.

فرمانده سپاه استان افزود: امروز به الحمدلله با وجود کادر خوب و مومن و کارآمد سپاه در کلینیک های درمانی سپاه استان شاهد رضایتمندی عمومی از عملکرد بهداری سپاه هستیم که به نوبه خود از یکایک شما تشکر می کنم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان نیز در این مراسم با گرامیداشت ولادت باسعادت عقیله بنی هاشم و روز پرستار گفت: حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) بعد از شهادت حضرت امام حسین(علیه السلام) بزرگ پرچمدار نهضت بزرگ و الهی عاشورا بود.

حجت الاسلام و المسلمین کریم سرافراز بیان کرد: علت نامگذاری این روز به نام پرستار این است که حضرت زینبکبری (سلام الله علیها)  علاوه بر اینکه از نهضت بزرگ و مهم عاشورا نگهداری کردند و رسالت امامت و ولایت را به همگان ابلاغ نمودند، از امام زمانش یعنی حضرت امام سجاد(علیه السلام) و دیگر مصیبت دیدگان عاشورا پرستاری کردند.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان خاطر نشان کرد: حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) هدف قیام حضرت امام حسین(علیه السلام) را برای الی الابد به گوش همگان رساندند و اگر این تکلیف را بر عهده نمی گرفتند و ازنهضت عاشورا نگهداری نمی کردند درعالم از انسانهای آزاده خبری نبود.

وی ادامه داد:دشمنان می خواستندخون مطهر امام حسین(علیه السلام) و اصحابش بی ثمر بماند، حضرت زینب کبری (سلام الله علیها)با خطبه هایش حقانیت این قیام الهی را بیان کردند و اگر فداکاری و ایثار این بانوی نمونه جهان اسلام نبود، ای بسا قیام حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) ابلاغ نمی شد.

در پایان این مراسم از پرستاران و کادر درمانی کلینیک های پزشکی سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) استان با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار