خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان گفت: به هیچ وجه بحث دفاعی ما قابل مذاکره نیست و در آینده هم نخواهد بود و استکبار این خیال را همیشه به گور خواهد برد.
کد خبر: ۸۹۷۹۴۰۶
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳

بحث دفاعی ما به هیچ وجه قابل مذاکره نیستحجت‌الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به بحث برجام اظهار داشت: همچنان که بارها مسئولین ما در خصوص امور دفاعی کشور هشدار داده‌اند و مصم به این کار هستند به هیچ وجه بحث دفاعی ما قابل مذاکره نیست و در آینده هم نخواهد  بود و استکبار این خیال را همیشه به گور خواهد برد.

وی در ادامه به حرف‌های برخی از افراد مبنی بر مذاکره بیان کرد: آیا این‌ها نمی‌دانند که جهانخوران در کمین ایران انقلابی هستند و کدام عقل این را می پذیرد که ما امور دفاعی خود را سست کنیم و اهمیت ندهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: آنها اگر می‌خواهند صلح جهانی به خطر نیفتد، بروند سراغ رژیم غاصب اسرائیل که بزرگ‌ترین زرادخانه‌ها را در خاورمیانه دارد نه سراغ ایرا ن انقلابی.

وی گفت: دولتمردان و مسئولین ما بدون هیچ گونه اغماضی جواب دندان‌شکنی در خصوص بحث دفاعی به استکبار بدهند.

قربانی عنوان کرد: خواست ملت این است که اگر آمریکای جهانخوار از برجام خارج شد، مسئولین ما نیز جواب محکمی و عکس‌العمل مناسبی به آنان بدهند تا برای آنان درس عبرتی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات