ثبت‌نام بیش از ۳ هزار نفر کردستانی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان از ثبت‌نام بیش از سه هزار نفر قرآن‌آموز کردستانی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآنی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۹۴۰۹
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام میثم عباس پور، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: از زمان آغاز ثبت نام تا کنون حدود سه هزار و ۴۶۷ نفر در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در این استان ثبت‌نام کرده اند.

وی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان از شهر‌های استان افزود: از این تعداد شرکت کننده در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم، تعداد یک هزار و ۹۱۷ نفر از سنندج،۳۸۷ نفر از بانه، ۴۶۴ نفر از قروه، ۲۳۸ نفر از بیجار، ۲۴۶ نفر از مریوان و از شهرستان سقز نیز ۲۱۵ نفر هستند.

این مقام مسئول اظهار داشت: همچنین مساجد و کانون‌های فرهنگی و هنری، حسینیه و تکایا موسسات و مراکز قرآنی، امامزادگان و بقاع متبرکه، دارالقرآن‌های آموزش و پرورش حوزه‌های علمیه، پایگاه‌های بسیج مردمی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی از جمله مراکز ثبت نامی آزمون حفظ ومفاهیم قران در این استان بوده اند.

وی با اشاره به تمدید زمان ثبت نام آزمون افزود: تاریخ پایان ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تا ٢٠ دی اعلام شده بود، اما به جهت استقبال مخاطبین تا ۶ بهمن سال جاری تمدید شد.

حجت الاسلام میثم عباس پور بیان کرد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم روز پنجشنبه ١٠ اسفندماه سال جاری در ۲۶ رشته و ۴۲۰ نقطه کشور و با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات