دیدار شهردار و اعضای شورای شهر دهگلان با فرمانده سپاه

شهردار جدید به همرا اعضای شورای شهر با فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۷۹۴۳۸
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در این دیدار سرهنگ پاسدارمحمد رضا حیدری فرمانده سپاه دهگلان ضمن تبریک به شهردار جدید، مجموعه شهرداری و شورا را خادمان واقعی شهر دانست که همواره درحال خدمت رسانی به شهروندان هستند.

فرمانده سپاه با اشاره به در خواست تعامل سپاه با شهرداری از سوی شهردار و اعضای شورای شهر گفت: سپاه در صورتی آماده تعامل در حل مشکلات با شهر داری است که اهداف شهر داری خدمت واقعی به مردم، شفاف سازی بدون شک و شبه و در راستای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.


وی اظهار امیدواری کرد با تکیه بر تعاملی که همیشه بین این دو نهاد مردم بنیاد بوده است شاهد توسعه همه جانبه از جمله در حوزه عمرانی و اجتماعی به مردم باشیم.


حیدری ضمن در خواست از سوی شورا و شهردار برای ایجاد پایگاه مقاومت بسیج در شهر داری گفت: در صورت تعیین مکان مناسب و مشخص شدن تعداد پرونده بسیجیان و داشتن شرایط طبق دستور العمل اقدام به ایجاد پایگاه مقاومت بسیج خواهد شد.


فرمانده سپاه دهگلان با اشاره به استقرار حوزه مقاومت بسیج ادارات در شهرداری خواستار مکانی مناسبتر برای این حوزه شد

در ادامه ارسلان طهماسبی شهردار جدید دهگلان ضمن تعامل بسیار خوب سپاه با شهرداری در ادوار گذشته گفت:سپاه در عرصه‌های مختلف سیاسی، امنیتی، اقتصادی و… خود را اثبات کرده است و امروز هر شهری از پتانسیل سپاه در حوزه عمرانی استفاده کرده، پیشرفت کرده است.


وی در ادامه افزود: سپاه در تمامی عرصه‌ها به مردم و خصوصا محرومان خدامات ارائه می‌دهد و در حوزه سازندگی و محرومیت زدایی کار‌های سپاه دهگلان بسیار چشمگیر و قابل تحسین است.


شهر دار دهگلان در ادامه گفت: همانطور که در گذشته تامل بسیار خوبی بین سپاه و شهرداری بوده است از این پس این همکاری باید پر رنگ ترشود.


طهماسبی خواستار کمک سپاه در تمامی عرصه‌های عمرانی با شورا و شهرداری شد و تصریح کرد: سپاه می‌تواند در حوزه فکری و عملی نیز به مدیران شهری کمک نماید.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات