خبرهای داغ:
در جلسه ستاد دهه فجر مطرح شد؛

برنامه های دهه فجر در برخوار اعلام شد

اولین جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان برخوار برگزار و در آن در خصوص جزئیات برگزاری برنامه های دهه فجر برنامه ریزی شد.
کد خبر: ۸۹۷۹۴۶۳
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، اولین جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان برخوار به ریاست معاون فرماندار با حضور مسئولان کمیته ها و ستادهای فرعی  و مدیران ادارات تشکیل و پس از ارائه برنامه ها ها واظهار نظر اعضاء و تاکید رئیس جلسه بر برنامه ریزی فاخر و توجه به اهمیت انسجام و وحدت و بستر سازی حضور همه مردم و اقشار مختلف در این مناسبت ملی بزرگ، برنامه های دهه فجر به تصویب اعضا و مسئولان حاضر رسید.

اقدام کلیه ادارات شهرستان نسبت به آذین بندی سردرب و معابر ادارات در دهه فجر در این جلسه مصوب شد و در ادامه مقرر شد کمیته ها و ستادهای فرعی دهه فجر  مستقر در شهرها در اسرع وقت نسبت به تشکیل جلسه بین بخشی با حضور دستگاه های مرتبط و تشکل های مردمی اقدام و برنامه های پیشنهادی را حداکثر تا پایان روز  هفتم بهمن به فرمانداری و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به منظور جمع بندی نهایی ارسال کنند و پس از اعلام برنامه ها جلسه ای با حضور مسئولان کمیته ها و ستادهای فرعی به همت فرمانداری شهرستان تشکیل و مطابق روزشمار دهه فجر فهرست برنامه های پیشنهادی قبل از ۱۲ بهمن به کلیه اداره ها به منظور اجرا ارسال شود، همچنین با توجه به تداخل  ایام دهه فجر با (دهه اول) ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، طراحی و اجرای برنامه های پیشنهادی با ملاحظه این مناسبت انجام شود.

برگزاری مراسم عطر افشانی گلزارهای شهدا در روز پنج شنبه ۱۹ بهمن با همکاری فرمانداری و اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان برخوار در شهرها و روستاها و در شهر دولت آباد به صورت متمرکز با حضور مسئولان، از دیگر مواردی بود که در این جلسه به تصویب رسید.

مشخص شد در مراسم ۲۲ بهمن در شهر دولت آباد، تاجمیری فرماندار برخوار به سخنرانی بپردازد و در روز پنج شنبه ۱۲ بهمن نیز به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان، مراسم زنگ گلبانگ انقلاب با برنامه ریزی آموزش و پرورش در یکی از مدارس شهرستان ساعت ۹:۳۳  با حضور مسئولان برگزار شود.

برنامه دیدار با خانواده معظم شهدا طبق جدول زمانبندی که از طرف بنیاد شهید تهیه و توسط  فرمانداری به  مسئولان ابلاغ می شود نیز انجام خواهد شد و در ادامه مقرر شد اطلاع رسانی برنامه های ایام ا… دهه مبارک فجر در قالب بنر توسط شهرداری ها تهیه و در میادین اصلی شهرها نصب شود.

آخرین مصوبه این جلسه این بود که اداره حمل و نقل جمعی شهرستان با همکاری شهرداری ها پیش بینی لازم را برای ایاب و ذهاب شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن به عمل آورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار