مسئول ستاد کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان از برگزاری اجلاسیه شهدای کارمند استان در دهه اول اسفندماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۹۴۶۵
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ابراهیم حسینی در جلسه شوای عالی اندیشه و همفکری بسیج ادارات استان کردستان که در استانداری کردستان برگزارشد، اظهار کرد: سال آینده کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان در استان برگزار می‌شود که برای برگزاری آن از دو سال پیش یک شورا با ۳۰ کمیته در زیر مجموعه خود تشکیل شده است.

وی ضمن تاکید بر برگزاری اجلاسیه شهدای اقشار مختلف استان، افزود: در هر ۱۰ شهرستان استان باید هر کدام یک اجلاسیه نهایی تا برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید استان برگزار شود.

مسئول ستاد کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان عنوان کرد: تاکنون سه اجلاسیه شهدای اقشار مختلف استان برگزار شده است که این سه قشر شهدای روحانی، شهدای نهضت سواد آموزی و شهدای ترور بودند.

سرهنگ حسینی در ادامه، از برگزاری اجلاسیه شهدای کارمند استان در دهه اول اسفندماه سال جاری خبر داد و ذکر کرد: تا یک ماه باقی مانده تا برگزاری این اجلاسیه باید کار‌های لازم برای باشکوه برگزار کردن این یادواره صورت گیرد.

وی بر برنامه ریزی برای برگزاری اجلاسیه شهدای سایر اقشار استان تاکید کرد و گفت: اجلاسیه شهدای دانش آموز و معلم استان هم در ۲۲ اسفندماه سال جاری در استان برگزار می‌شود.

وی به تشریح اقدامات و پیشنهاداتی برای برگزاری این اجلاسیه پرداخت و اظهار کرد: تهیه و تالیف کتاب در مورد شهدای کارمند استان، ساخت فیلم کوتاه، تدوین موسیقی، احداث یادمان و المان شهدا در ورودی ادارات و فضای شهرها، تهیه بسته فرهنگی برای شرکت کنندگان در اجلاسیه شهدا و ... از جمله موارد پیشنهادی است.

وی شهدا را تفسیر آیات الهی بر روی زمین دانست و گفت: شهدا قهرمانان بزرگی هستند که بنا بر دستور قرآن، مومن در پیشگاه خداوند بودند.

مسئول ستاد کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان، در ادامه سخنان خود با عنوان اینکه ۵۲ درصد از جمعیت کشور را که بالغ بر ۳۰ میلیون نفر هستند جوانان زیر ۳۰ سال تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: این قشر از جامه نه امام و نه دوران دفاع مقدس را ندیده اند که لازم است با رشادت‌های آن دوران آشنا شوند.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات