تشریح ابعاد پروژه دلتا بر علیه انقلاب اسلامی

محمدرضایی با بیان اینکه پس از شکست دشمن در جنگ تحمیلی، بعضی سیاستمداران غربی فهمیدند انقلاب ما با سایر انقلاب‌ها تفاوت دارد و اینگونه از بین نمی‌رود، افزود: از این رو از طریق جنگ نرم وارد شده و پروژه دلتا که در مقابل شوروی سابق اجرایی کرده بودند برای ایران نیز در پیش گرفتند.
کد خبر: ۸۹۷۹۴۶۷
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار حسین‌ محمدرضایی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر که در اردوگاه هفتم تیر برگزار شد با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب استکبار جهانی نتوانست انقلاب را تحمل کند و از همان ابتدا با انقلاب دشمنی کرد، اظهار کرد: دشمن بدون هیچ فرصتی پس از پیروزی انقلاب شروع کرد که نقطه اوج آن جنگ تحمیلی بوده اما در دوران دفاع مقدس توانستیم انقلاب را به دنیا صادر کنیم.

وی با بیان اینکه پس از شکست دشمن در جنگ تحمیلی، بعضی سیاستمداران غربی فهمیدند انقلاب ما با سایر انقلاب‌ها تفاوت دارد و اینگونه از بین نمی‌رود، افزود: از این رو از طریق جنگ نرم وارد شده و پروژه دلتا که در مقابل شوروی سابق اجرایی کرده بودند برای ایران نیز در پیش گرفتند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا گفت: سه رکن پروژه دلتا را شامل  مهار و وارد کردن فشار، رکن بعدی ایجاد نافرمانی مدنی عنوان کرد که خود مردم در مقابل حکومت قرار گرفته و از عرصه اقتصادی وارد شدند تا با وجود در شرایط سخت به نافرمانی نظام برخیزند که قضایای اخیر در این راستا بود.

وی رکن بعدی را نبرد رسانه‌ای دانست و افزود: در این رکن رسانه‌های متعدد را گسترش داده تا در فضای مجازی با هدف جابجایی بین عشق و نفرت، زشت و زیبا و همه چیز‌های خوب و بد را تبدیل به چیز‌های زشت و منفور کرده و ذهن و قلب مردم را نشانه‌گیری کنند.

رضایی تاکید کرد: دشمن سیلی بزرگی از انقلاب اسلامی خورده و آنها را در منطقه محدود کرده و بر این اساس پس از پایان جنگ نیز دشمنی خود را ادامه داده و آنها اراده کردند که ما را نابود کنند.

وی با بیان اینکه آبرو و عزت را نباید از دست دهیم، خاطر‌نشان کرد: استقلال، جایگاهی و پیشرفت‌هایی که امروز داریم حاصل تلاش افراد مختلف و مردم ایران عزیز است پس باید دست به دست هم دهیم و همانند دوران دفاع مقدس دشمن را ناکام گذاشته و اجازه ورود و حضور به دشمن را ندهیم.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه سرهنگ محمد جعفری یکی از فرماندهان موفق بوده، گفت: از این رو تصمیم گرفتیم در جایگاهی بالاتر از وی بهره ببریم و امیدواریم فرمانده جدید نیز مسیر را ادامه داره تا شاهد موفقیت‌های بیشتر در  شهرستان، نظام و انقلاب باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها