مشاور فرمانده سپاه قدس:

شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حرم ایستادگی و عظمت اسلام را به نمایش گذاشتند

سردار مرادی: شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم با گذشتن از جان شیرین خود، اقتدار، ایستادگی و عظمت اسلام را به نمایش گذاشتند و ولایت‌مداری را در جامعه نهادینه کردند.
کد خبر: ۸۹۷۹۴۶۸
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار وجیهه الله مرادی در مراسم شهید مدافع حرم محمد معافی در مصلای  شهرستان نکا اظهار کرد: شهدای بزرگ ما در طول تاریخ و این انقلاب برای دفاع از اسلام، انقلاب و ارزش‌ها جانانه جنگیدند و در ادامه راهشان باید استوار بایستیم.

وی افزود: شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم با گذشتن از جان شیرین خود، اقتدار، ایستادگی و عظمت اسلام را به نمایش گذاشتند و ولایت‌مداری را در جامعه نهادینه کردند.

یکی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: مجلس، مجلس دلاور، عزیز و مجاهدی است که دلاوری‌های فراوانی انجام داده است و نمی‌توان سخن از مردانگی و شجاعت این دلاور گفت.

این مسؤول ادامه داد: این شهید بزرگوار و ارزشمند در مجموعه‌ای فعالیت می‌کرد و از عملکردهای خوبی برخوردار بود که خدمات ارزشمند و پسندیده ایشان بر همگان روشن است و باید این ارزش‌ها قدر دانسته شود.

مرادی بیان کرد: به شما مردم این شهرستان و خانواده این عزیز تبریک می‌گویم که دلاوری را تقدیم کردید که شجاع، دلاور، بردبار، مجاهد، پرتلاش، با برنامه و خستگی‌ناپذیر بود.

این مقام مسئول در سپاه قدس ادامه داد: شهید محمد معافی عزیزی کم‌نظیر بود که ولایت‌پذیر بودن و ولایی عمل کردن این شهید بزرگوار از ایشان مرد بزرگی ساخته بود که با این شهادت همواره جاودانه شد.

یکی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: شهادت آرزوی دیرینه و همیشگی این شهید بزرگوار بود و تقدیم چنین دلاوری به جامعه، اسلام و اهل بیت(ع) بیانگر اخلاص در عمل است.

این مسؤول با قدردانی از حضور باشکوه مردم این مراسم معنوی و عارفانه اظهار کرد: شما مردم همواره پای این انقلاب و ارزش‌ها بوده‌اید و اکنون حضور پر شور شما در این مراسم بیانگر آن است که جانانه از عملکرد مدافعان گمنام نظام دفاع می‌کنید و پای ارزش‌ها مانده‌اید.

مرادی بیان کرد: در چنین مراسمی و جایی که بزرگان، سروران، پیرغلامان مکتب آقا امام حسین(ع) نشسته‌اند سخن گفتن برای ما بسیار سخت است.

وی خطاب به شهید محمد معافی افزود: محمد عزیز هنگام عزیمت و در مراجعه به من وعده‌ای کردی؛ من به وعده‌ام عمل کردم فرمودید من شهید شدم قول بده که در مراسم من صحبت کنی و من براساس قولی که به این شهید بزرگوار داده‌ام برای مجلس محمد عزیز سخن گفتم.

یکی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: اما محمدجان تو هم به وعده‌ات وفا کن هر چند که معتقدم شهدا به عده‌های خود عمل می‌کنند.

سردارمرادی گفت: امیدوارم خداوند به همه ما توفیق بدهد تا در مسیر شهدا تا آخرین نفس، منزل و قطره خون باقی بمانیم و به تعهدی را که با شهدا بستیم عمل کرده و از مسیر منحرف نشویم و عمرمان به شهادت ختم شود.

این مسؤول گفت: فرزندان و شهدای مدافعان حرم ما هم در راه دفاع از اهل بیت(ع) جانانه در برابر دشمنان تکفیری و داعش ایستادند و درس بزرگ ایثار و شجاعت به ما آموختند و در ادامه راهشان باید جانانه بایستیم و ولایتمدار واقعی برای ولایت باشیم.

 شهرستان نکا در شرق مازندران پنج شهید تقدیم اسلام کرده است که با شهادت محمد معافی شمار شهدای مدافع حرم نکا به 6 نفر رسیده است.

پاسدار مدافع حرم «محمد معافی» از نیرو‌های قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اهل روستای برگه شهرستان میاندورود مازندران است که ۳۰ دی ماه در جریان عملیات مستشاری و دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه بر اثر درگیری با عناصر به جای مانده از تکفیری‌ها در شهر بوکمال، واقع در دیرالزور سوریه به شهادت رسید.

شهید مدافع حرم محمد معافی 31 سال سن دارد و متولد روستای برگه شهرستان میاندورود  بوده است که از او دو فرزند ابوالفضل(9 ساله) و حنانه (سه ساله) به یادگار مانده است.

شهیدان عبدالرحیم فیروزآبادی، محمدتقی سالخورده، حسین مشتاقی، ابراهیم عشریه و سعید کمالی، پنج شهید مدافع حرم این شهرستان هستند و اکنون شهید محمد معافی، ششمین شهید این شهرستان است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها