فعالیت ۲۵۰ پرستار در شهرستان کوهدشت

فرماندار شهرستان کوهدشت گفت: تعداد پرستاران شهرستان کوهدشت ۲۵۰ نفر است.
کد خبر: ۸۹۷۹۵۱۳
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، نور محمد فردی بیرانوند در همایش گرامی‌داشت روز پرستار که در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ‌وارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به نقش بی‌بدیل پرستار اظهارداشت: نام‌گذاری این روز به‌نام ولادت حضرت زینب (س) اقدام بسیار نیکویی است.
وی با بیان اینکه بیمارستان کوهدشت ۱۳۰ تختوابی بوده و با ۲۵ پزشک در تخصص‌های گوناگون در حال فعالیت است افزود: در آینده‌ای نزدیک بیمارستان ۲۵۰ تختوابی در شهرستان کوهدشت احداث می‌شود.
فرماندار شهرستان کوهدشت تعداد پرستاران شهرستان کوهدشت را ۲۵۰ دانست و عنوان کرد: طرح تحول نظام سلامت، یکی از طرح‌های موفق دولت است.
وی با تأکید بر این‌که سرانه تخت بیمارستانی در این شهرستان جوابگوی مردم نیست، عنوان کرد: یک هزارتخت بیمارستان به استان لرستان اختصاص داده شده که از این تعداد ۵۰۰ تخت به شهرستان خرم‌آباد، ۲۵۰ تخت به شهرستان دورود و ۲۵۰ تخت هم به شهرستان کوهدشت تخصیص داده شده‌است.
فردی بیرانوند با اشاره به این‌که برای ساخت بیمارستان جدید کوهدشت، ۱۲۰ هکتار زمین خریداری شده است بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده کلنگ احداث این بیمارستان با ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات بانک ملی در دهه فجر به‌زمین زده می‌شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات