فرمانده سپاه آمل:

اعزام بیش از 230 دانش آموز آملی به راهیان نور جنوب کشور

بهروز عیسی زاده فرمانده سپاه آمل با بیان اینکه ۲۳۱ دانش آموز پسر مقطع دبیرستان آمل به مناطق عملیاتی خوزستان اعزام شدند، گفت: این تعداد دانش آموز از طریق ۷ دستگاه اتوبوس به همراه ۵۵ نفر از عوامل اجرایی که متشکل از راوی، روحانی، نیروی‌های آموزش و پرورش و عوامل همراه به مناطق جنگی اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۷۹۵۴۳
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، بهروز عیسی زاده فرمانده سپاه آمل با بیان اینکه ۲۳۱ دانش آموز پسر مقطع دبیرستان آمل به مناطق عملیاتی خوزستان اعزام شدند، گفت: این تعداد دانش آموز از طریق ۷ دستگاه اتوبوس به همراه ۵۵ نفر از عوامل اجرایی که متشکل از راوی، روحانی، نیروی‌های آموزش و پرورش و عوامل همراه به مناطق جنگی اعزام شدند.

وی به مناطق مورد بازدید این دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: این دانش‌آموزان از آمل به حرم امام خمینی (ره) و سپس از حرم حضرت معصومه (س)، اردوگاه شهید باکری خرمشهر، شلمچه، اروند کنار، محمودوند و طلاییه بازدید می‌کنند.

فرمانده سپاه آمل شرکت در رزمایش فرهنگی یادمان هویزه را از دیگر اقدامات این کاروان اعلام کرد و گفت: این اعزام ۵ روزه است و از ابتدای سال تا به حال ۲ مرتبه پسران دانش آموز آملی و ۱ مرتبه دختران دانش آموز آملی به راهیان نور اعزام شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار