خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی:

فرهنگ‌سازی و مدیریت مصرف مورد غفلت واقع نشود

نماینده آیت الله سیستانی گفت: نباید از نقش فرهنگ‌سازی و مدیریت مصرف در کشور ما به ویژه در حوزه آب غافل شد.
کد خبر: ۸۹۷۹۵۵۵
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی در دیدار با رضا اردکانیان وزیر نیرو فعالیت‌های شبکه هدهد را مورد توجه قرار داد و با اشاره به اثرات تبلیغات در جهت‌دهی فرهنگی به جامعه اظهار کرد: اگر امروز الگوهای درستی برای مردم ما و جوانان و کودکان وجود ندارد به دلیل عدم برنامه‌ریزی صحیح در زمینه تبلیغات فرهنگی است.

نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران با تاکید بر اینکه دشمن اقدامات جدی در زمینه فرهنگی و رسانه‌ای به ویژه با محوریت کودک و نوجوان انجام می‌دهد گفت: دشمن برنامه ریزی منسجم و کار جدی در زمینه فرهنگی و رسانه‌ای دارد، ولی در رسانه‌های ما اینطور نیست و سعی داریم با شعار پیش رویم در حالی که اینگونه کار جواب نمی‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه ما در جامعه نیروهای بسیار خوبی داریم گفت: اگر ما فرهنگ استفاده از استعدادها را در جامعه تقویت کنیم بسیاری از مشکلات ما برطرف خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی لزوم استفاده از استعدادهای برتر کشور در رشته‌های مختلف را مورد تاکید قرار داد و افزود: در حوزه تکنولوژی مصرف و تولید آب در کشورهای غربی اقدامات زیادی انجام شده و در کشور ما نیز باید به همین گونه باشد.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از سفره‌های آب زیرزمینی کشور ما از بین رفته است تصریح کرد: نباید از نقش فرهنگ‌سازی و مدیریت در کشور ما به ویژه در حوزه آب غافل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار