سرهنگ سید مجتبی اشرفی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرودورجمع پیشکسوتان بسیجی در مسجدمصلی امنیت را یکی از اساسی ترین نیازهای جامعه برشمرد.
کد خبر: ۸۹۷۹۵۷۸
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ سید مجتبی اشرفی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرودورجمع پیشکسوتان بسیجی در مسجدمصلی امنیت را یکی از اساسی‌ترین نیاز‌های جامعه برشمرد.
اشرفی امنیت را مقوله‌ای همگانی دانست و افزوددر راستای تامین، حفظ وپاسداشت امنیت همه افراد می‌بایست نقش خود را به درستی ایفا نموده و زمینه‌های پیشرفت کشور را فراهم نمایند.
این مقام آگاه بسیجیان را یکی از مهمترین اقشار در راستای حفظ نظم و امنیت دانست و افزودبحمدالله در شهرستان شاهرود نیرو‌های مخلص بسیج همکاری بی شائبه‌ای را در راستای تامین و حفظ امنیت با نیروی انتظامی دارند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرودیکی از شاخصه‌های شهر خوب و مترقی را امنیت آن دانست و افزود این امنیت به حدی مهم است که در قرآن کریم نیز با لفظ بلد الامین از آن یاد شده است.
اشرفی در پایان اذعان داشت نیروی انتظامی در راستای تامین نظم و امنیت از هیچ تلاشی فرو گزار نبوده و نخواهد بود و در این راه نیازمند کمک و همراهی همه اقشارجامعه و علی الخصوص بسیجیان جان برکف است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها