تیم‌های پزشکی دهه فجر به مناطق محروم لرستان اعزام می‌شوند

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: تیم‌های پزشکی ایام دهه فجر در قالب طرح درمانی شهید دکتر رهنمون به مناطق محروم استان لرستان اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۷۹۶۲۷
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰


سرگرد عبدالوحید ملک آرا در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی واقعه عظیمی است که با تکیه‌بر خدا، دستورات اسلام، رهبری، همت و وحدت مردم در ۲۲ بهمن‌ماه تجلی پیدا کرد.

وی بابیان اینکه در طول ۳۹ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کشور ایران فراز و نشیب‌های گوناگونی اعم از جنگ تحمیلی تا تحریم‌های ظالمانه اقتصادی را تجربه کرد، اما خوشبختانه هوشیاری مردم و رهبر فرزانه انقلاب مانع از اهداف شوم دشمنان اسلام شد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان بابیان اینکه یکی از اهداف بسیج، محرومیت‌زدایی و کمک به مناطق محروم است عنوان کرد: تفاهم‌نامه سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با اداره بهزیستی استان منعقدشده که بر اساس این تفاهم‌نامه ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مرکز تحت پوشش به‌صورت رایگان ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: ویزیت رایگان در مطب‌ها، درمانگاه‌ها و مراکز بهداشتی - درمانی، اعزام تیم‌های تخصصی و عمومی به مناطق محروم روستایی و شهری، اعزام تیم پزشکی و مشاوره‌ای به مساجد در ایام دهه فجر در دستور کار است.

ملک آرا تصریح کرد: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برپایی ایستگاه سنجش سلامت در مصلی‌های نماز جمعه سراسر استان، حضور اعضای حلقه‌های صالحین در نماز دشمن‌شکن جمعه، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری نشست اخلاقی تربیتی حلقه‌های صالحین، برگزاری نشست روشنگری، هیئت اندیشه‌ورز شورای عالی و کارگروه سلامت بسیج جامعه پزشکی لرستان و حضور اعضای بسیج در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

وی بابیان اینکه افتتاح دفتر بسیج جامعه پزشکی مجتمع آیت اله کمالوند و دفتر مرکز بهداشت رومشکان از دیگر برنامه‌های این ایام است خاطرنشان کرد: بسیج به دنبال تثبیت اعزام پزشکان به مناطق محروم و نیمه برخوردار استان در قالب طرح درمانی شهید دکتر رهنمون است و در حال حاضر بسیج جامعه پزشکی به‌صورت مداوم به این مناطق شناسایی شده اعزام می‌شود تا به‌صورت مستمر به افراد محروم خدمت‌رسانی کنند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان راهپیمایی ۲۲ بهمن را پیام وحدت و همدلی بین آحاد مردم و تجدید میثاق با رهبری و شهدا دانست و گفت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه اعضای بسیج جامعه پزشکی استان لرستان همگان با آحاد مردم حضور پر شوری خواهند داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار