مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: وی بابیان اینکه شرایط کنونی تنها راه رشد و ترقی و پیشبرد نظام اسلامی بااین‌همه آثار و برکات و درگرو حرکت در مسیر ترسیم‌شده توسط امام راحل است.
کد خبر: ۸۹۷۹۶۲۹
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام شمس الله جلیلیان، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در جمع مسئولان سیاسی و هادیان سیاسی پاسدار و بسیجی با اشاره به روایت رسول اکرم (ص)؛ امام راحل را یکی از مصادیق بارز بندگان خالص خدا دانستند که در هر عصر و دوران غبار از چهره دین می‌زداید و اظهار داشت: امام راحل را گران‌بهاترین ثروت ملی ایران نامیدند.

وی در ادامه با اشاره به تاریخ اسلام بعد از حضرت معصومین، عصر غیبت را به دو دوره هزارساله و 40 ساله بعد از انقلاب اسلامی تقسیم کرده و نقش علما شیعه را تا دور قبل از انقلاب؛ تبیین اسلام ناب بر اساس قرآن و سنت، مبارزه با ظلم، پاسخگویی به افکار انحرافی، پاسداری از کیان اسلام و مسلمین و دین و تلاش برای ایجاد زمینه حاکمیت دینی دانستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به دوره دوم یعنی از انقلاب اسلامی تاکنون، گفت: نقش امام راحل در شکل‌گیری انقلاب با دستاوردهای بسیار ارزشمند ازجمله حاکمیت و گفتمان دینی و تغییر ماهیت حکومت ضد دینی به حکومت دینی با محوریت ولایت‌فقیه، تغیر در ساختار، سازمان و نظام قانون‌گذاری غیردینی به سیستم اسلامی، تبدیل شیعه تحقیرشده منزوی به شیعه پرچم‌دار اسلام ناب محمدی و تبدیل دوقطبی نظام سرمایه‌گذاری و نظام سوسیالیستی به دوقطبی اسلام و نظام و سلطه پرداخته و... بوده است.

وی بابیان اینکه شرایط کنونی تنها راه رشد و ترقی و پیشبرد نظام اسلامی بااین‌همه آثار و برکات و درگرو حرکت در مسیر ترسیم‌شده توسط امام راحل است.

 جلیلیان افکار امام و عملکرد امام را کوتاه نیامدن در برابر ظالمان، عدم ترس، عدم رابطه با دشمنان اسلام و شیطان بزرگ دانستند و فکر مذاکره، سازش و امید به دشمنان را مخالف راه امام و رهبر انقلاب دانستند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات