خبرهای داغ:
مدیركل تعزیرات حكومتی استان همدان از ورود 8 هزار و 318 فقره پرونده با محكومیت بالای 368 میلیارد ریالی متخلفین در تعزیرات حكومتی استان همدان از ابتدای سال جای تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۹۶۳۳
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶

جریمه 368 میلیارد ریالی متخلفین در تعزیرات حکومتی همدانعلیرضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار اشت: در سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» باتوجه به وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی مبنی بر رسیدگی و صدور حکم در چارچوب قانون  در 10 ماهه امسال تعداد 8 هزار و 318 فقره پرونده به این سازمان ارسال شده است.

وی افزود: این پرونده هادرسه حوزه کالاوخدمات ، قاچاق کالاوارز وبهداشت ،دارو ودرمان هستند وبیشترین پرونده ها درحوزه کالاوخدمات تشکیل شده است.

مدیركل تعزیرات حكومتی استان همدان تصریح کرد: این تعداد پرونده‌ها شامل5 هزار و 855 فقره پرونده در زمینه كالا و خدمات، یک هزار و 263 فقره در حوزه قاچاق كالا و ارز و یک هزار و 200 فقره پرونده نیز در زمینه بهداشت، دارو و درمان بوده است.

وی ابراز داشت: در حوزه کالا و خدمات 99 درصد، در حوزه قاچاق کالا و ارز نزدیک به 101درصد و در حوزه بهداشت، دارو و درمان بیش از 97 درصد  پرونده‌ها رسیدگی شده است.

حسن‌پور یادآور شد: متخلفین در مجموع به 368 میلیارد و 609 میلیون و 66 هزار ریال جریمه نقدی محکوم شده‌اند.

وی عنوان کرد: تعزیرات حكومتی استان همدان آمادگی كامل برای رسیدگی سریع و اجرای قاطع آراء صادره در زمینه تخلفات اعلامی را دارد.  

مدیركل تعزیرات حكومتی استان همدان افزود: همچنین سامانه پیامکی 1000127اتاق اصناف و تارنمای t135.ir آماده دریافت گزارشات مردمی است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات