مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان:
با توجه به پیش بینی برف، راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان در آمادگی کامل می باشد.
کد خبر: ۸۹۷۹۶۵۳
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان با اشاره به پیش بینی برف در استان گفت:  تمام توان و ظرفیت حوزه راهداری استان اعم از نیروهای راهداری ، ماشین آلات و تجهیزات راهداری سبک ونیمه سنگین و سنگین در آمادگی کامل هستند.

ایرج دست نشان افزود: هم استانی ها با توجه به پیش بینی بارش برف در اوایل هفته آینده در اکثر نقاط استان، چنانچه سفر ضروری ندارند از تردد در محورهای برون شهری بویژه کوهستانی استان خودداری نمایند و در صورت ضرورت  حتما تجهیزات ایمنی نظیر زنجیر چرخ و لوازم ایمنی را به همراه داشته باشند.

وی اظهار داشت: هموطنان می توانند از طریق تماس با سامانه 141 مرکز مدیریت راهها از وضعیت راهها ی استان زنجان مطلع شوند.

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان تصریح کرد: اکیپ های راهداری زمستانی در ۲۸ راهدارخانه فعال استان زنجان مستقر هستند ودر مجموع قریب به 500 نفر نیروی انسانی ثابت، فصلی و پشتیبان و قریب به 240 دستگاه انواع ماشین‌آلات نظیر برف‌خور، برف‌روب، بلدرز، لودر، گریدر و شن‌پاش در طرح زمستانی و عملیات راهداری تجهیز شده اند.

ایرج دست نشان گفت: در مدت بارش، گزارش وضعیت راههای استان و چگونگی تردد درمحورهای مختلف آن و توصیه های ایمنی مربوط به زمان بارش ازطریق رسانه های جمعی استان، سایت، اخبار صداوسیمامرکزاشراق، فضای مجازی وخبرگزاری ها به سمع و نظر شهروندان خواهد رسید.

ارسال نظرات