مسؤول بسیج سازندگی سپاه ثارالله کرمان عنوان کرد

اجرای طرح‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی طی 2 سال در ریگان

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: با توجه به محرومیت ریگان، طی دو سال طرح‌های اشتغالزایی و طرح‌های عمرانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در این شهرستان اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۷۹۶۶۸
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان کرمان، 

حجت‌الله پاداش صبح امروز در حاشیه سفر به این شهرستان و بازدید از طرح‌های عمرانی و اشتغالزایی سپاه اظهار داشت: تاکنون پنج طرح عمرانی با ایجاد اشتغال برای 10 نفر توسط بسیج سازندگی در شهرستان ریگان در راستای محرومیت‌زدایی و مردم‌داری اجرا می شود.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: با توجه به محرومیت شهرستان ریگان طی دو سال طرح‌های اشتغالزایی و طرح‌های عمرانی طی برنامه قرارگاه پیشرفت و آبادانی در این شهرستان اجرایی خواهد شد.

وی اظهار کرد: در قالب قرارگاه پیشرفت و آبادانی در شهرستان ریگان طرح‌های فرهنگی اقتصادی در راستای محرومیت‌زدایی انجام و تاکنون بسیج سازندگی استان طرح‌هایی را شامل ساخت غسالخانه و مسجد با پیشرفت 90 درصدی انجام داده است که به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

پاداش با اشاره به اینکه در قالب اشتغال‌های خرد خانگی، تسهیلاتی در اختیار افراد جویای کار قرار داده می‌شود تا در روستاهای محروم شهرستان اشتغالزایی صورت گیرد، گفت: در کشور در 11 نقطه قرارگاه پیشرفت و آبادانی اقداماتی در زمینه محرومیت‌زدایی آغاز کرده است که یکی از این نقاط شهرستان ریگان در استان کرمان است.

 

ارسال نظرات