فرمانده جدید سپاه آذربایجان شرقی در دیداری که با نماینده ولی فقیه در استان داشت، گفت: سپاه به عنوان بازوی ولایت آماده دفاع از ارزش‌ها، آرمان‌ها و راه و رسم شهداست و با تمام وجود، بدون شک و تردید در این مسیر حرکت می‌کند.
کد خبر: ۸۹۷۹۶۷۸
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم افزود: مکتب جهاد، شهادت، فرهنگ اسلامی و شهدا جزو اولویت‌های نخست ماست چراکه هر حرکتی با دین و انقلاب عجین شود پیام رسایی برای دیگر ملت‌ها خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با توفیق الهی هر روز در راه تقویت آرمان شهدا موفق بوده و بتوانیم ادامه‌دهنده راه آن ها باشیم.

سردار خرم با اشاره به اینکه فرامین نماینده ولی فقیه بر مبنای فرامین ولایت فقیه است و ما مطیع این فرامین  هستیم، اظهارداشت: این تغییر و تحولات در استان که ناشی از حضور امام جمعه محبوب تبریز بود، بسیار مبارک بوده و امید است ما نیز در کنار این نماینده محبوب و تلاشگر خدمت‌رسانی شایسته باشیم.

وی با بیان اینکه نقش آذربایجان و مردم آن همیشه بی‌بدیل است، افزود: امام راحل(ره) در مورد آذربایجان فرموده‌اند که آذربایجان دست راست مملکت است زیرا دست راست هم از خود و هم از دیگران دفاع می‌کند.

خرم اضافه کرد: بدون شک و تردید باید مصداق آن باشیم که با تلاش و حرکت بسیج مستضعفین و سپاه پاسداران همچنان از سنگر انقلاب دفاع کرده و فرهنگ را از لحاظ ماهیت و ارزشی و با تأسی از فرهنگ انقلاب صیانت کنیم. 

وی تصریح کرد: همانطور که امام خمینی(ره) با انقلاب توانستند در تاریخ جهان اسلام یک حرکت و موج عظیم در تاریخ ایجاد کنند، امیدواریم در درون جامعه و بیرون جامعه جزو اثرگذارترین باشیم. 

خرم ادامه داد: عهد و پیمان می‌بندیم با تمام وجود از ارزش‌ها دفاع کنیم و جزو سربازان پا در رکاب باشیم تا پرچم نظام اسلامی را به دست حضرت ولیعصر(عج) برسانیم.

ارسال نظرات