امام جمعه بخش طغرالجرد کوهبنان

تقوای دینی و سیاسی از شاخصه‌های انقلابی بودن است

امام جمعه بخش طغرالجرد کوهبنان گفت: تقوای دینی و سیاسی از شاخصه‌های انقلابی بودن است لذا مسوولان و مردم باید این مهم را مورد توجه داشته باشند
کد خبر: ۸۹۷۹۶۸۲
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، یادواره سردار شهید ماشاءالله رشیدی و شهدای گمنام بخش طغرالجرد این شهرستان  در محل مسجد جامع کیان‌شهر با حضور جمعی از مسوولان و مردم  ولایتمدار شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی خانواده‌های معزز شهیدان و بسیجیان جان برکف برگزار شد.

حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه طغرالجرد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بی‌سر سردار ماشاءالله رشیدی، شهید حججی و شهید عظیمی اظهار داشت: شهید حججی حجت خدا بر زمین و موجب افتخار ایران اسلامی شد و شهید عظیمی به‌عنوان پاسدار حرم حضرت زینب (س) همچنان خانواده‌اش منتظر پیکر مطهرش هستند.

وی گفت: سی و یکمین یادواره شهید بی‌سر شلمچه شهید ماشاءالله رشیدی را گرامی می‌داریم لذا وظیفه ماست در عصر غیبت از وجود مقدس ولیعصر (عج) و ولی امر مسلمین اطاعت و پیروی کنیم چون شهیدان مطیع خدا و اولیای الهی و ولایت بودند.

امام جمعه طغرالجرد تاکید کرد: اگر می‌خواهیم به عزت برسیم باید مطیع مقام معظم رهبری مدظله العالی باشیم تا ادعای اطاعت از خدا و پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار را داریم چون راه ولایت راه عزت و سرافرازی است.

جعفری خاطرنشان کرد: وقتی به این مطلب رسیدیم که بیانات و منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی راهگشاست متوجه می‌شویم ایشان از ما خواستند انقلابی باشیم، انقلابی حرف بزنیم، انقلابی عمل کنیم و انقلابی بمانیم.

وی ادامه داد: یکی از شاخص‌های ولایتمداری پایبندی به ارزش‌های اسلام ناب محمدی است چون از اهداف انقلاب اهتزاز پرچم اسلامی در سراسر جهان، مبحث عدالت، مهروزی، رسیدگی به مستضعفین و... است.

امام جمعه طغرالجرد بیان داشت: از دیگر شاخصه‌های انقلابی بودن پایبندی به استقلال کشور است لذا شهیدان رشیدی و حججی سرشان را دادند تا انقلاب بماند شهدای حرم و شهیدان جنگ و هسته‌ای رفتند تا دست بیگانگان از کشور کوتاه شود.

وی تصریح کرد: تولید داخلی و نگاه به درون از خواسته‌های مقام معظم رهبری مدظله العالی است چون استقلال‌طلبی مانع نفوذ و حضور دشمنان است لذا نخبگان و اندیشمندان زحمت کشیدند تا انقلاب بماند.

جعفری خاطرنشان کرد: عدم تبعیت از دشمن از دیگر اهداف انقلاب اسلامی بود لذا دشمن از هر فرصتی برای فتنه‌گری و توطئه استفاده می‌کند اما خداوند همواره دشمنان را نابود کرده تا مانع نفوذ آنان شود.

وی تاکید کرد: تقوای دینی و سیاسی از شاخصه‌های انقلابی بودن است لذا مسوولان و مردم باید این مهم را مورد توجه داشته باشند

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار