خبرهای داغ:
مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه گیلانغرب؛

مسئولانی که خود را اسوه انتقاد پذیری می دانند نباید از مطالبه گردی مردم آشفته شوند

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه گیلانغرب گفت: مسئولانی که خود را اسوه انتقاد پذیری میدانند نباید از نقد و مطالبه گردی به حق مردم آشفته شوند .
کد خبر: ۸۹۷۹۶۸۷
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام محمدی در نشست سیاسی بصیرتی پادگان شهید ثابخواه و در اجتماع صدها نفری سربازان وظیفه  به ضرورت تحرک و تلاش  ملموس دولت در حوزه توسعه و شکوفایی اقتصاد و رفع محرومیتها و توجه به معیشت مردم اشاره کرد و گفت: امیر کبیر در طول 3 سال و 3 ماه صدارت نامی فراموش نشدنی را در حافظه مردمان سرزمینش حک کرده است در حالی که هر رییس جمهور ما اکنون 4 سال فرصت  خدمت دارد .

 

وی تصریح کرد:  دولت کنونی مانه تنها در 4 سال تحرکی ملموس به اقتصاد و معیشت مردم نداده بلکه هنوز  در خیالالت تخریب دولتهای قبل از خود است  و حتی از شاخص ترین  دستاورد خوددر سالگرد " برجام" در حالی  در قاب تلویزیون ظاهر می شوند که نه تنها مردم هنوز  آفتاب تابان و گلابیی از  باغ برجام نچیده اند بله او حتی 1 کلمه از فرجام برجام سخن به میان  نیاورد.

 

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه گیلانغرب یکی  از آسیبهای شاکله دولت به عنوان اشرافیگری اشاره کرد و ابراز داشت: بیش از 18 نفر از وزرای دولت در متمکن ترین مناطق شمال تهران و در فضای اشرافیت  زندگی میکنند و طبیعتا چنین اشخاصی با این روحیات نمیتوانند وضعیت محرومیت  مردم را درک کنند .

 

وی  افزود: کسی که به اقتصاد لیبرال نئوکنزی معتقد است و اقتصاد مد نظرش  پایه اش در ربا و سود انچنانی است طبیعتا نباید انتظار داشت راه این دولت به سمت و سوی اقتصاد مقاومتی مبتنی بر تفکر جهادی و درون زا معطوف باشد  و تا وقتی که این روحیه اصلاح و مورد بازنگری واقع نشود  همچنان اقتصاد ما بستری مریض و منفعل  دارد .

 

وی موضوع دیگیری را که  مورد اشاره قرار داد ذکر این مطلب بود که با وجود حرکت منفعلانه،کند و کم تاثیر  دولت در عرصه های اقتصادی ، باید طبیعتا مدیران ارشد ان هم در برابر انتقادات به حق و مطالبات موجود  خویشتن دار و بلکه پاسخگو باشند ، نباید کسی که خود در راس مجموعه دولت منادی انتقاد پذیری است  منتقدان دلسوز را با الفاظی دون شان مانند عقب مانده فکری  و بز دل خطاب کند .

ارسال نظرات