خبرهای داغ:
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه خواستار شد:

لزوم تسریع در روند استمهال و پرداخت وام بلا عوض به زلزله زدگان

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه خواستار تسریع در روند استمهال و پرداخت وام بلا عوض به زلزله زدگان استان شد.
کد خبر: ۸۹۷۹۶۹۲
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، فرهاد تجری  در نشست ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه با اشاره به لزوم تسریع در روند استمهال و پرداخت وام بلا عوض به زلزله زدگان، اظهار داشت: در این راستا باید به مالکان خودروهای آسیب دیده عنایت ویژه شود.

 

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در بخش شهرک صنعتی متاسفانه هنوز واحدهای تجاری و صنفی تعیین تکلیف نشده اند که باید به این امر توجه شود.

 

تجری ادامه داد: در حال حاضر در مناطق زلزله زده به هر خانواده ای که زیر چادر زندگی می کند باید کانکس تعلق بگیرد چرا که هیچکس بدون دلیل در این شرایط سخت و کمبود امکانات بهداشتی و رفاهی زندگی نمی کند و حتما از سر ناچاری است.

 

این نماینده مجلس همچنین با توجه به پس لرزه ها در مناطق زلزله زده گیلانغرب و نیاز مردم به چادر، خواستار تحویل چادر به آنها و کمک به مردم شد.

 

تجری همچنین افزود: لازم است در ساخت و سازها از سازه های سبک و جدید استفاده کنیم و بنیاد مسکن سراغ فونداسیون قدیمی و استفاده از وسایل سنگین ساختمانی نباشد.

 

وی در ادامه به هدیه ولادت کودکان در مناطق زلزله زده اشاره کرد و افزود: این بحث به یک مشکل مبدل شده و خانواده ها برای دریافت این هدیه به فرمانداری‌ها مراجعه می کنند و لذا باید از این عزیزان حمایت بعمل آید.

 

تجری خاطر نشان کرد: متاسفانه چاههای آب در این مناطق هنوز تعیین تکلیف نشده و مالکین چاهها هنوز نمی دانند جزو واحد تجاری هستند یا مسکونی.

 

وی اظهار داشت: در مناطق زلزله زده، اماکن مذهبی و مساجد و بحث زمین برای ساختمان تامین اجتماعی همچنان بلا تکلیف است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار