خبرهای داغ:
رئیس بنیاد ملی نخبگان استان قم گفت: طرح‌ها و ایده‌های نخبگان در حوزه‌های مختلف باید در جامعه کاربردی شود و در راه خدمت به مردم مورد استفاده قرار گیرد.
کد خبر: ۸۹۷۹۷۰۹
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد محمدرضایی پنجشنبه شب در همایش تجلیل از استعدادهای درخشان مجتمع آموزشی شهید قدوسی که در مجتمع یاوران مهدی(عج) برگزار شد اظهار کرد: امروز نخبگان سرمایه‌های کشور هستند که با ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه برای جامعه کارساز هستند.

وی افزود: بر روی دانش آموزان سرمایه گذاری شده است که تا در آینده خدمات به مردم ارائه کنند.

وی با بیان اینکه دانشجویان باید ارتباط خویش را با بنیاد ملی نخبگان تقویت کنند گفت: این بنیاد در عرصه‌های علمی، فناوری، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی برنامه‌هایی دارد که از توان علمی نخبگان حمایت می‌کند.

رئیس بنیاد نخبگان قم ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی دغدغه مندانه توجه ویژه‌ای به نخبگان دارند به گونه ای که این بنیاد با تاکید ایشان راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اهتمام دین اسلام به علم آموزی گفت: در قرآن و روایت‌های مختلف از امامان معصوم(ع) در خصوص علم آموزی وجود دارد که در این باره آمده است که طالب علم در نزد خداوند از سایر اقشار برتر است و همه چیز در زمین بر علم آموزان طلب آمرزش می‌کنند.

محمدرضایی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز توجه ویژه‌ای به نخبگان دارد و دغدغه مند است.

وی با بیان اینکه نخبگان قمی باید الگوی سایر جوانان در جامعه باشند گفت: دانشجویان قمی که در دانشگاه‌های سراسر کشور پذیرش می‌شوند باید در رفتار و کردار از لحاظ علمی و اخلاقی سرآمد باشند.

رئیس بنیاد نخبگان قم ادامه داد: نخبگان باید با انجام مناسک دینی و معنویت سرلوحه همه مردم در جامعه بوده و قدردان نعمت‌هایی که خداوند داده است، باشند و با تحصیل در رشته‌های مختلف، در آینده به مردم خدمت کنند.

ارسال نظرات