خبرهای داغ:
جانشین سپاه شاهرود:

فعالیت‌ حلقه‌های صالحین هدفمند و اثرگذار انجام شود

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: باید تلاش کنیم تا فعالیت‌ حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های بسیج هدفمند و اثرگذار انجام شود.
کد خبر: ۸۹۷۹۷۱۷
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسین یارمحمدی در گردهمایی فرماندهان و مربیان صالحین پایگاه‌های بخش بسطام حوزه بسیج مساجد و روستایی کربلا که به میزبانی پایگاه بسیج روستای میان‌آباد برگزار شد، در سخنانی ضمن تأکید بر اجرای برنامه‌های گشت‌های بسیجی محله‌محور در پایگاه‌ها با رویکرد حفظ امنیت و آرامش برای مردم اظهار کرد: پایگاه‌های بسیج در پیشنهاد برنامه‌های سال ۱۳۹۷ به این موضوع توجه داشته باشند که باعث حفظ انسجام پایگاه‌ها در سطح مساجد و محلات و روستاها شود.
وی افزود: پایگاه یکی از ضلع‌های مثلث مسجد، هیأت امناست که باید تمامی برنامه‌های پایگاه با رویکرد مسجدمحوری صورت پذیرد.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم هدفش بنیان اعتقادی و ایمانی جامعه به‌خصوص خانواده‌ها و نسل جوان است، گفت: تلاش بسیج این است که سنگر مسجد را که رکن اساسی در حفظ دین و اعتقادات مذهبی مردم است را حفظ و در نسل جوان تعمیق و گسترش دهد.
یارمحمدی با بیان اینکه حلقه‌های صالحین سدی برابر نفوذ دشمنان در جامعه است، عنوان کرد: تقویت صالحین در سنگر مسجد می‌تواند اثر زیادی در تعمیق فرهنگ دین و دین‌داری در جامعه و محله داشته باشد و باید تلاش کنیم فعالیت‌های حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های بسیج هدفمند و اثرگذار انجام شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها