خبرهای داغ:
امام جمعه گرگان مطرح کرد:

غرب همواره به دنبال ایرانی ضعیف است

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه غربی‌ها همواره به دنبال این بودند که ایرانی ضعیف و در اختیار درست کنند گفت: حمایت از جبهه مقاومت وظیفه دینی ما محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۹۷۲۲
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گرگان با اشاره به نامه هفته گذشته رئیس جبهه سیاسی مقاومت فلسطین به مقام معظم رهبری اظهار داشت: در این نامه ضمن قدردانی از حمایت‌های مردم ایران و مقام معظم رهبری از مقاومت فلسطین، آمده که ما همواره در مقابل طاغوت زمان و کشورهای نفاق منطقه که به دنبال منافع رژیم صهیونیستی هستند خواهیم ایستاد.

وی درباره اهمیت حمایت از سوریه و فلسطین و جبهه مقاومت افزود: از نظر روایات اسلامی کمک به مظلومان وظیفه شرعی ماست و پیامبر اسلام(ص) فرمودند هر مسلمانی که صدای مظلومی را بشنود و بتواند کمکی کند اما به آن کمک نکند، مسلمان نیست. بنابراین کمک به مظلومان وظیفه‌ای شرعی و اسلامی بوده و باید کمک کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به منافع کشورمان در حمایت از جبهه مقاومت تصریح کرد: با روی کار آمدن انقلاب اسلامی و کنار رفتن رژیم شاهنشاهی، نظام اسلامی روی کار آمد و از همان ابتدا غربی‌ها به دنبال این بودند که ایرانی ضعیف و در اختیار درست کنند که بله قربان‌گو باشد اما امام خمینی(ره) از همان ابتدا در مقابل آن‌ها ایستاد و امروز هم مقام معظم رهبری هم همان صلابت را دارد.

نورمفیدی گفت: این‌ها زمانی که دیدند به نتیجه‌ای نمی‌رسند جنگ تحمیلی را آغاز کردند که دیدید که صدام تنها نبود و همه کشورهای غربی به صدام کمک کردند اما در نهایت عاقبت صدام را دیدید.

وی اظهار کرد: مسائلی را در کشورهای سوریه و لبنان به وجود آوردند و به بهانه مشکلات داخلی نیروهای بیرونی مانند تکفیری‌ها را وارد سوریه کردند و این مسائل و کشتار را به راه انداختند و رژیم صهیونیستی نیز این مسائل را در لبنان ایجاد کرد تا لبنان را در اختیار داشته باشد اما دیدید که در جنگ 33 روزه ارتش تمام مسلح رژیم صهیونیستی مجبور به عقب‌نشینی شد.

امام جمعه گرگان گفت: در فلسطین نیز 60 تا 70 سال است که نیروها و مردم در حال مبارزه، مقاومت و جنگ هستند و این غربی‌ها از همین قدرت و مقاومت وحشت دارند.

وی اظهار کرد: ایران نیز به این مسائل ورود کرد و به حزب الله و سوریه کمک کرد چرا که اگر کمک نمی‌کرد اینها بی‌پشتوانه در منطقه می‌شدند و آمریکا و رژیم صهیونیستی منطقه را در اختیار می‌گرفتند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان افزود: اگر مقاومت در منطقه شکست می‌خورد اینها به دنبال ساختن ایرانی ضعیف و در اختیار بودند و ما باید آن زمان با نیروهای تکفیری در اهواز و سیستان و بلوچستان و تهران می‌جنگیدیم، پس منافع خودمان نیز در این مسائل مدنظر بوده و باید از جبهه مقاومت حمایت کنیم.

نورمفیدی اظهار کرد: بنابراین کمک به کشورهای مظلوم و جبهه مقاومت هم وظیفه دینی ما بوده و هم اینکه منافع ما ایجاد می‌کند که به این کشورها ورود داشته باشیم و کمک کنیم و امروز ناراحتی‌ها و تهدیدهای ترامپ نیز برای همین است.

وی همچنین با اشاره به 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران اظهار کرد: همه دنیا تلاش کردند که امام خمینی(ره) نتواند وارد ایران شود و 4 کشور قدرتمند دنیا در کنفرانسی دورهم جمع شدند تا جلوی این کار را بگیرند و کارتر هم پیامی برای امام خمینی(ره) صادر کرد تا امام به تهران نیاید اما با کمک مردم و مشیت الهی این اتفاق افتاد و هیچ کدام از نقشه‌های آنان عملی نشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها