امام جمعه میامی با بیان اینکه حضرت زینب(س) رسالت مهم نگهداری نهضت حسینی را به خوبی انجام داد، گفت: روحیه زینب گونه در بین پرستاران تقویت شود.
کد خبر: ۸۹۷۹۷۲۸
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی،امام جمعه میامی با بیان اینکه حضرت زینب(س) رسالت مهم نگهداری نهضت حسینی را به خوبی انجام داد، گفت: روحیه زینب گونه در بین پرستاران تقویت شود.حجت‌الاسلام قربانعلی صفائی پور عصر سه‌شنبه در گرامیداشت روز پرستار به میزبانی بیمارستان میامی با بیان اینکه حضرت زینب(س) بعد از نهضت حسینی با در دست گرفتن پرچم ولایت در برابر کفر ایستاد تا مردم را آگاه و بیدار کند، ابراز داشت: حضرت زینب(س) با خطابه خود پیام خونین امام حسین(ع) را به تمام نسل‌ها و عصرها رساند.

وی بابیان اینکه حضرت زینب(س) را می‌توان اسوه ایثار، فداکاری و صبر نامید، افزود: حضرت زینب(س) با پرستاری از بیماران و مجروحان قیام عاشورا حرکت عظیمی را در تاریخ ثبت کرد چراکه این اقدام توانست رسالت مهم نگهداری نهضت حسینی را به‌خوبی انجام دهد.

امام جمعه میامی ضمن بیان اینکه باید تاسی از امامان معصوم (ع) فرهنگ ایثار فداکاری و صبر را زنده نگه‌داریم، ابراز داشت: حضرت زینب(س) با تقدیم فرزندان خود در روز عاشورا وفاداری خود را به امام حسین (ع) نشان داد لذا باید این آرمان پاسداری از اسلام را در جامعه تداوم‌ بخشیم.

صفائی پور بابیان اینکه حضرت زینب(س) بهترین اسوه برای همه جوامع بشری محسوب می‌شود، اضافه کرد: پرستاران متعهد با صبر و حوصله و الگوبرداری از شیوه زندگی آن حضرت روحیه زینب گونه را در بین خودشان تقویت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها