خبرهای داغ:
امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با دهه فجر گفت: حفظ حرمت ایام سوگواری حضرت زهرا(س) مورد توجه و اهتمام دست اندرکاران برگزاری آیین های دهه فجر قرار گیرد.
کد خبر: ۸۹۷۹۷۴۹
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: در برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت دهه فجر، شان ایام شهادت پاره تن پیامبر اسلام (ص) توسط آحاد مردم و مسئولان گرامی داشته شود که این امر مورد تاکید رهبر انقلاب نیز است.
وی ادامه داد: ایام دهه فجر یادآور مجاهدت ملت بزرگ ایران در برابر طاغوت بود که با ورود تاریخی امام راحل به وطن به پیروزی نهایی انقلاب منجر شد.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در 12 بهمن 57 با وجود کارشکنی های دولت وقت به میهن اسلامی بازگشت و این بازگشت سرآغاز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شد.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: این بانوی بزرگ اسلام مفسر قرآن و مدرس فقه و اخلاق برای بانوان امت اسلامی در عصر امیر المومنین علی (ع) بودند.
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: پرستاران نیز با تاسی به آن حضرت، برای خدمت به مردم و در راه رضای الهی تلاش و مجاهدت می کند.
وی اضافه کرد: خدمت و تلاش پرستاران در بیمارستان ها، مراکز درمانی و حتی خانه به بیماران برای بهبود آنان در حقیقت نوعی عبادت محسوب می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها