امام جمعه پارس آباد مغان گفت: بی‌شک ایام الله دهه فجر بهترین فرصت است که دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای نسل جدید به ویژه جوانان تبیین شود.
کد خبر: ۸۹۷۹۷۵۰
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴

دهه فجر فرصتی برای تببین دستاورد‌های انقلاب اسلامی به جوانان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام سيد سعيد رشادي ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پارس آباد با اشاره به نزدیک شدن به ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: بی‌شک این ایام بهترین فرصت است که دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جدید به ویژه جوانان تبيين شود.

وی با مقایسه وضعیت روستاها در دوران قبل از انقلاب و بعد از آن افزود: امروزه خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی اکثر مناطق محروم و روستاهای دور افتاده، از امکانات خوبی برخوردارند بطوریکه هم اكنون 152 روستا در طی 5 سال گذشته در شهرستان پارس آباد از نعمت گاز خانگی بهره مند شده اند.

رشادي ادامه داد: آنچه که امروز موجب غضب دشمنان شده است پيشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران در طي 39 سال از عمر بابركت اين نظام بوده است.

امام جمعه پارس آباد در ادامه با اشاره به افزايش بيكاري جوانان و گراني در كشور گفت: درست است كه ملت ما منسجم، نجيب، معتقد به ولايت فقيه و حول محور رهبري متحد هستند، اما در عين حال با مشكلاتي همچون بيكاري و گراني روبرو است كه دولت بايستي سريعا براي بيكاري جوانان چاره اي علاج كند.

رشادي همچنين با بيان اينكه شبكه هاي مجازي بايستي كاملا كنترل شوند، افزود: در حالي روزنامه، هفته نامه، دوهفته نامه و ... در استان يا شهرستاني بخواهد مجوز بگيرد دو سال طول مي كشد تا مجوز آن نشريه صادر شود اما برعكس، امروز در تلگرام يك نفر واسه خودش كانالي بدون اينكه مجوزي داشته باشد راه اندازي مي كند و براي كل كشور برنامه مي دهد.

خطيب نمازجمعه پارس آباد گفت: فرهنگ و ارشاد بايستي به مساله كانالهاي تلگرامي و عدم كنترل نشدن آن اعتراض كند و امیدواریم هرچه زودتر مساله كانالهاي تلگرامي تعیین تکلیف شود.

وي در ادامه با بيان اينكه در هرجای دنیا اختلاف و جنگ اتفاق می افتد آمریکايي ها بصورت مستقیم و غیر مستقیم در آن دخالت دارند، تصريح كرد: امروز خوشبختانه دیوانه بازی های رئیس جمهور آمریکا، موجب آشکار شدن وجهه اصلی آمریکا در دنیا شده است.

امام جمعه پارس آباد همچنين با اشاره به اينكه فاصله زیاد مابین عقد و ازدواج سبب دلسردی و تشدید اختلافات میان زوجین می شود به خانواده ها توصيه كرد كه بين عقد و ازدواج زوجين فاصله نيندازند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار