امام جمعه گرمی گفت: شهرستان گرمی ظرفیت و موقعیت داشتن منطقه آزاد تجاری را دارد و حذف این شهرستان ازنقشه منطقه آزاد اردبیل کاملا غلط و اشتباه است.
کد خبر: ۸۹۷۹۷۵۲
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲

حذف منطقه گرمی در نقشه منطقه آزاد اردبیل کاملا غلط است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین صفری امام جمعه شهرستان گرمی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت عموم به تقوای الهی و بیان اینکه تقوا سرمایه ابدی است گقت: تجسم اعمال انسان در قیامت در وجود انسان متبلور خواهد شد.

 امام جمعه گرمی ضمن تسلیت به مناسبت در پیش بودن ایام فاطمیه و سالروز شهادت دردانه رسول مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) گفت: فاطمه زهرا (س) اگر چه امام نیست، اما مقام و منزلت او در نزد خداوند و در بین مسلمانان به خصوص شیعیان، نه تنها کمتر از سایر ائمه (ع) نیست، بلکه آن حضرت (س)، همتای امیرالمؤمنین (ع) و دارای منزلتی عظیم تر از سایر ائمه طاهرین (ع) است.

 وی با بیان اینکه فاطمه زهرا(س) در مقام معنوی بجای رسید که تمام موجودات عالم از درک این مقام عاحزند، افزود: اطاعت از فاطمه زهرا (س) برای همه موجودات واجب است و این بانو بزرگوار از نور الهی خلق شده است.

 امام جمعه گرمی ضمن تبریک پیشاپیش آغاز دهه مبارک فجر گفت: در این کشور خدمات زیادی شده است و دهه فجر فرصتی است که خدمات جمهوری اسلامی بیان شود و صرف گفتن مشکلات باعث دلسردی مردم می شود و این بی اناصافی است.

 وی انقلاب اسلامی را انقلاب سیاسی، فرهنگی، سیاسی و انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: ملت ولایتمدار و متدین ایران اسلامی با این انقلاب خواستند احکام اسلامی و عدالت در کشورحاکم باشد.

 خطیب جمعه گرمی با بیان اینکه دشمن با تبلیغ گسترده قصد دارد مردم را از نظام ناامید کنند و خدمات انقلاب و نظام را بی ارزش نشان دهند و مردم را از نظام جدا کنند، افزود: راه امیدواری مردم ارائه گزارش عملکرد دولت توسط مسولین از طریق رسانه است.

 خطیب جمعه گرمی با بیان اینکه منطقه گرمی بیشتر از هر جای دیگر ظرفیت و موقعیت داشتن منطقه آزاد تجاری را دارد و به لحاظ محرومیت نیازمند داشتن این منطقه آزاد تجاری است، گفت: حذف منطقه گرمی درنقشه منطقه ازاد اردبیل کاملا غلط است و مدیران استانی تلاش می کنند شهرستان گرمی را هم در نقشه تامینی، جزوه منطقه آزاد قرار گیرد و از این بابت از مسئولین استان تشکر و قدردانی می کنیم.

ارسال نظرات