خبرهای داغ:
مادر شهیدان زین الدین گفت: مسؤولان ما کوتاهی می‌کنند و خانواده‌های شهدا از وضعیت کنونی ناراحت هستند.
کد خبر: ۸۹۷۹۷۵۳
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، زینب اسلام‌ دوست پیش از ظهر امروز در همایش فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس لشکر17 علی بن ابی طالب(ع) که در خانه معلم برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های انقلاب اسلامی اظهار کرد: امیدوارم که این انقلاب به ظهور امام زمان(عج) ختم شود، مقام معظم رهبری عشق همه ما است.

وی ادامه داد: امروز جنگ ما جنگ نظامی نیست، انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب خاص است و دینمداری و با امام زمان(عج) عهد بستن در این انقلاب مطرح شد.

مادر شهیدان زین الدین افزود: پس از دوران دفاع مقدس بسیاری از رزمندگان آن دوران حسرت کشیدند که به شهادت نرسیدند، بسیاری از آن‌ها از من می‌خواستند که برای شهادتشان دعا کنم.

اسلام‌ دوست با اشاره به بازتاب انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب ما به جهان صادر شد، اما در داخل کشور به این مساله توجه نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: امروز در جامعه با جنگ نرم دشمن مواجه هستیم و هجمه دشمن در این جنگ بسیار شدیدتر از جنگ سخت است، امروزه دست همه افراد گوشی تلفن همراه است و اتاق فکر دشمن برای فضای مجازی برنامه ریزی می‌کند.

مادر شهیدان زین الدین افزود: تمام دشمنان ما همچون آمریکا و اسرائیل همه دست به دست هم دادند که علیه انقلاب اسلامی برنامه ریزی کنند.

بد حجابی در کشور را نگران کننده دانست و تصریح کرد: خانواده‌های شهدا با دیدن این مسائل درد خودشان را فراموش کردند، مسؤولان ما کوتاهی می‌کنند و روزی باید در برابر وضعیت کنونی جواب بدهیم؛ خانواده‌های شهدا از این وضعیت ناراحت هستند.

وی ادامه داد: شهید زین الدین یک فرد مسؤولیت پذیر بود و از همان کودکی به دنبال انجام تکلیف خود بود، این شهید در دوران طاغوت حاضر نشد که عضو حزب رستاخیز شود، به همین دلیل ساواک به دنبال او بود و در نهایت به این دلیل شهید زین الدین از دبیرستان اخراج شد.

مادر شهیدان زین الدین افزود: شهید زین الدین پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در کنار تحصیل به کارهای انقلابی مشغول بود و اعلامیه‌های امام خمینی(ره) را پخش می‌کرد و این شهید با وجود کسب رتبه چهار کنکور به دانشگاه نرفت تا مبارزه را رها نکند.

اسلام‌ دوست در پایان با اشاره به ویژگی‌های شهید زین الدین خاطرنشان کرد: این شهید دانشگاه جبهه را به دانشگاه‌های دیگر ترجیح داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها