خبرهای داغ:

فضای مجازی بر عقاید جوانان به‌ویژه جوانان مسلمان تأثیرات منفی گذاشته است

معاون تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه گفت: فضای مجازی بر عقاید جوانان به‌ویژه جوانان مسلمان تأثیرات منفی گذاشته است.
کد خبر: ۸۹۷۹۷۵۸
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹

فضای مجازی بر عقاید جوانان به‌ویژه جوانان مسلمان تأثیرات منفی گذاشته است

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید ملکی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس برگزار شد، انقلاب اسلامی را از بزرگ‌ترین نعمت‌های الهی دانست و اظهار داشت: این نعمت در کنار نعمت نماز جمله از جمله الطافی بوده که خداوند نصیب ملت ایران کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن در چهل سال اخیر ضربات و شکست‌های بسیار سنگینی را از روحانیت و ولایت‌فقیه خورده است، افزود: داعش روی دیگر سکه صهیونیست است و روی دیگر این سکه فتنه یهود و صهیونیست بود که با هوشیاری و هوشمندی مراجع کنترل و هدایت شد.

معاون تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: شیطان از طریق فضای مجازی وارد ذهن و قلب فرزندان معصوم کشور می‌شود و انتهای مسیر فضای مجازی به صهیونیست ختم می‌شود.

وی فضای مجازی را محیطی برای جولان بد اخلاقی‌ها ذکر کرد و گفت: ایجاد شبهه در ذهن فرزندان ملت یکی از راهکارهای مهم فضای مجازی در تغییر عقاید مذهبی مردم است.

ملکی با تأکید بر اینکه فضای مجازی امروزه محلی برای ایجاد مباحث ضد دینی و ضد ارزشی شده است، خاطرنشان کرد: نگهداری کتاب ضاله به فتوای تمام مراجع معظم تقلید حرام است و امروز فضای مجازی در حقیقت در حکم کتب ضاله هستند.

وی تصریح کرد: به‌وسیله فضای مجازی اخلاق و ادب از بین رفته و فرهنگ شیطانی و غرب جایگزین آن می‌شود و شکاف بین نسل جدید و نسل گذشته ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه فضای مجازی بر عقاید جوانان به‌ویژه جوانان مسلمان تأثیرات منفی گذاشته است، یادآور شد: امروز غرب نماد شیطان است و شیطان در فرهنگ غرب جلوه و نمود کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار