امام جمعه کوثر با اشاره به اقدام دولت بختیار در جلوگیری از ورود امام خمینی به میهن در سال ۵۷ اظهار کرد: جمهوریت و عزت مردم ایران از جمله بزرگ‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۸۹۷۹۷۷۰
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷

دولتی‌ها درمقابله با نفوذ عوامل بیگانه در بدنه دولت هوشیار باشند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین بیگی با اشاره به اقدام دولت بختیار در جلوگیری از ورود امام خمینی به میهن در سال 57 اظهار کرد: جمهوریت و عزت مردم ایران از جمله بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به اقدام ناشایست عده‌ای در اخذ مجوز برای تجمع اعتراضی در وزارت کشور افزود: امنیت داخلی به هیچ عنوان قابل مماشات نبوده و خدشه به آن از سوی هیچ‌کس پذیرفتنی نیست.

امام جمعه کوثر خواستار هوشیاری بیش از پیش رئیس دولت در پیشگیری و مقابله با نفوذ عوامل بیگانه در بدنه اصلی دولت شد و خاطر نشان کرد: تخریب دولت در فضاهای مجازی از جمله معضلات امروزی است که در این راستا افزایش سواد رسانه‌ای کاربران، تولید محتوا و پاسخ به شبهات باید در اولویت کار دولت باشد.

خطیب جمعه کوثر با تشکر از تذکر سرپرست معاونت عمرانی استانداری در خصوص مهاجرت بی رویه اهالی کوثر بیان کرد: موضع‌گیری بحق معاون استاندار بازگوی زنگ خطری بزرگ برای منطقه بوده و رسیدن این صدا به گوش مسؤولان استانی، امیدوارکننده است؛ از این رو همه مسؤولان استانی باید توجه ویژه به این امر داشته باشند.

ارسال نظرات