خطیب جمعه فرادنبه گفت: دشمن از فضای مجازی به عنوان مهم‌ترین و تأثیرگذارترین بستر برای تزریق افکار و اهداف خود به جامعه استفاده می‌کند.
کد خبر: ۸۹۷۹۸۳۰
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین صفرعلی علیخانی در خطبه های نماز عبادیسیاسی جمعه این هفته فرادنبه با گرامیداشت فرارسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها), بندگی، عبودت ودفاع از مقام ولایت را از شاخصه های حضرت زهرا (سلام الله علیها) بیان کرد و گفت: ولایت خیمه نظام و انقلاب است و نباید این مقام خدشه دار شود.

وی همچنین با گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر از مسئولان خواست با امیدآفرینی و حل مشکلات معیشتی و اقتصادی تلاش خود را برای مبارزه با فساد مضاعف کنند.

علیخانی اظهار کرد: نکته حائز اهمیت در برهه کنونی، یادآوری آثار و برکات مادی و معنوی انقلاب اسلامی است که از آن جمله می‌توان به بازگشت عزت به کشور ایران و ملت سلحشور و غیور آن، توأم با استقلال و رهایی از بردگی قدرت‌های ظالم و زورگو و اقتداری که اکنون ایران را بر بام عزت جهانی قرار داده است، اشاره کرد.

خطیب جمعه فرادنبه در ادامه با بیان اینکه دشمن از فضای مجازی به عنوان مهم‌ترین و تأثیرگذارترین بستر برای تزریق افکار و اهداف خود به جامعه استفاده می‌کند، افزود: وقتی تحرکات دشمن را در فضای مجازی رصد می‌کنیم نشان می‌دهد که آنان به‌دنبال تغییر باورها و اعتقادات و ارزش‌های جامعه اسلامی و انقلابی ما هستند و در زمینه فضای مجازی، لشکری مجهز و گسترده تدارک دیده‌اند.

وی در پایان خطبه ها به وضعیت نابسامان قبوض گاز و دریافت هزینه های جدید اشاره کرد و افزود : مبلغ آبونمان با عنوان هزینه خدمات مستمربرای مردم قابل هضم نیست واز مسئولین خواست در این اوضاع اقتصادی به فکر کمک به مردم باشند تا اینکه بخواهند با گرفتن مبالغ اضافه آنها را تحت فشار قرار دهند .

ارسال نظرات