امام جمعه هفشجان گفت: دشمن امروز درصدد است با استفاده از ابزار رسانه‌ای خود نظام شاهنشانی را تطهیر کند که پیشکسوتان به جوانان در شناخت چهره واقعی نظام شاهنشاهی با بیان خاطرات آن دوران کمک کنند.
کد خبر: ۸۹۷۹۸۳۶
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام حسن جلالی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه هفشجان با اشاره به فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این دهه یادآور ایثارگری و فداکاری مردم انقلابی از سال 1342 تا سال 1357 است که ماحصل این ایثارگری‌ها، پیروزی انقلاب اسلامی و رهایی مردم از دست دژخیمان نظام طاغوت بود.

وی در ادامه از لزوم بازخوانی خاطرات دوران پیروزی انقلاب و ظلم نظام شاهنشاهی سخن گفت و افزود: دشمن امروز درصدد است با استفاده از ابزار رسانه‌ای خود نظام شاهنشانی را تطهیر کند و می‌طلبد که پیشکسوتان به جوانان در شناخت چهره واقعی نظام شاهنشاهی با بیان خاطرات آن دوران کمک کنند.

امام جمعه هفشجان ادامه داد: در زمان طاغوت قوانینی توسط استعمارگران به تصویب می‌رسید که شأن و منزلت مردم را به کمترین حد پایین می‌آورد و می‌توان گفت نظام شاهنشاهی به‌غیر از بدبختی و بیچارگی برای مردم کشور، سودی نداشت.

جلالی با بیان اینکه در زمان نظام شاهنشاهی حدود 60 هزار مستشار خارجی برای غارت ثروت ملی ایران از یکدیگر سبقت می‌گرفتند، خاطرنشان کرد: متأسفانه شاهد بودیم همین افراد برای حضور در کشور حق توحش دریافت می‌کردند و مردم کشور به‌دور از کمترین امکانات زندگی می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات امروز کشور به‌علت انتخاب‌های اشتباه ما در زمان انتخابات‌ها است، گفت: امام راحل می‌فرمودند زمانی‌که می‌خواهید مسؤول یا نماینده‌ای را انتخاب کنید، شخصی را برگزینید که از قشر مستضعف جامعه باشد  و درد فقر را کشیده باشد.

خطیب نمازجمعه هفشجان اضافه کرد: مسؤولی که از ابتدای زندگی در رفاه کامل بوده باشد و حقوق نجومی دریافت کرده است، نمی‌تواند مشکلات قشر ضعیف جامعه را درک و درصدد رفع مشکلات آن‌ها برآید.

جلالی در پایان گفت: مقام معظم رهبری فرمودند دشمن از سه روش مالی، نظامی و تبلیغاتی می‌تواند به کشور آسیب وارد کند و تنها راه مقابله با هجمه‌های دشمن هوشیاری و ایمان است.

ارسال نظرات