امام جمعه موقت بهاباد با اشاره به فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی ره به میهن اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران مقابل قدرت‌های پوشالی شرق و غرب ایستاد و همه معادلات آن‌ها را به هم زد.
کد خبر: ۸۹۷۹۸۶۴
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد؛ حجت الاسلام محمد علی اخوان بهابادی امام جمعه موقت شهرستان بهاباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که با شکوه خاصی در مسجد جامع این شهر برگزارشد با اشاره به فرارسیدن ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی ره به میهن اسلامی ایران گفت: ورود تاریخی امام به ایران نقش تعیین کننده‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی داشت و به برکت داشتن چنین رهبری بود که این انقلاب پیروز شد.
امام جمعه موقت بهاباد به دستاورد‌های مهم پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی در سطح بین المللی این بود که ایران از زیر سلطه آمریکا خارج شد و به برکت این انقلاب کشوری شد که به هیچ کس وابستگی ندارد.
رئیس حوزه علمیه بهاباد با بیان اینکه در انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل خون‌های زیادی ریخته شد تا استقلال ایران تحقق پیدا کند، ادامه داد: انقلاب اسلامی نعمتی از نعمت‌های پرورد گار متعال بوده که باید قدردانی بشود.
وی با اشاره به دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی از جمله استقلال و آزادی گفت: انتظار می‌رود در دهه فجر دستاورد‌های این انقلاب عظیم در حوزه‌های مختلف شامل سیاسی، خدماتی و عمرانی برای نسل جوان تشریح شود.
اخوان فرارسیدن ۱۳ جمادی الاول ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را به عموم مسلمین جهان و نمازگزاران جمعه تسلیت گفت و افزود: شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) آنقدر بالا و والاست که غیر از معصومین کسی نمی‌تواند به کنه معرفت این بی بی راه پیدا کند.
امام جمعه موقت بهاباد با بیان اینکه ما باید شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) را درزندگی خود الگو قرار دهیم اظهارداشت: ولایت ومحب اهل بیت بودن سرمایه بزرگی است که ما باید به آن توجه داشته باشیم.
اخوان تصریح کرد: شهادت بانوی اول اسلام آنقدر برای عالم سخت و جانگداز است که ابر مردی مانند حضرت علی (ع) که اسطوره صبر است در برابر شهادت حضرت زهرا (س) زمین گیر شد و به ناله درآمد.
وی درادامه خطبه‌ها با اشاره به سخنان اخیرترامپ که می‌گوید برجام باید بازنگری شود گفت:: ترامپ ودشمنان بدانند که برجام بازنگری نخواهد شد وهیچ تبصره‌ای هم نخواهد داشت ومسئولان ما با هیچ موضوع دیگری حتی قدرت موشکی ایران با هیچ ابرقدرتی مذاکره نخواهند کرد.
ارسال نظرات