فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل از برگزاری یادواره کشوری شهدای شمالغرب، مدافع حرم و عملیات‌های بدر و خیبر در روز ششم اسفند در اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۹۹۴۵
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

یادواره شهدای عملیات‌های بدر و خیبر در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار پاسدار جلیل بابازاده قانع صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری یادواره های شهدای استان گفت: با توکل بر خدا و عنایات شهدای گرانقدر یادواره کشوری شهدای شمالغرب، مدافع حرم و عملیات های بدر و خیبر در اردبیل برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: برای این یادواره برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده که دعوت از سخنران کشوری از جمله این برنامه‌ها بوده و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

بابازاده با دعوت از مردم استان اردبیل برای حضور پرشور و گسترده در این یادواره تصریح کرد: شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی‌ها و فداکاری‌هایی که در راه دفاع از نظام و اسلام انجام داده‌اند زمینه ساز امنیت و اقتدار کشور شدند که باید قدردان آن ها باشیم.

بابازاده افزود: این مراسم معنوی و ارزشی با حضور مردم ولایتمدار ،انقلابی و شهید پرور اردبیل در حسینیه ثار الله سپاه حضرت عباس(ع) برگزار می شود.

بابازاده از سخنران کشوری این مراسم خبر داد و گفت: ششم اسفندماه 96 شاهد حضور مردم در این یادواره خواهیم بود و این مرسام به صورت باشکوه در سطح ملی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، 6 اسفند 96 حسینیه ثار الله سپاه حضرت عباس(ع) میزبان عاشقان حضرت سیّد الشهدا (ع) و ادامه دهندگان راه شهدای والامقام در یادواره کشوری شهدای شمالغرب، مدافع حرم و عملیات های بدر و خیبر خواهد بود.

ارسال نظرات