هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های هرمزگان
هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان با برگزاری پنج دیدار به پایان رسید.
کد خبر: ۸۹۷۹۹۵۲
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ در بازی‌های این هفته  تیم دریانوردان بندرعباس به مصاف میزبانش تیم اتحاد دژگان رفت و  این بازی با دو گلی که عارف تراز برای اتحاد دژگان به ثمر رساند به سود این تیم تمام شد و دومین باخت دریانوردان بندرعباس عصردیروز رقم خورد.

جنوب انرژی‌بر پارسیان میزبان جبل‌بر شهرو بود که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود جبل‌بر شهرو به پایان رسید و منصور قلی‌خانی تنها  گل جبل‌بر شهرو را به‌ثمر رساند.

مقاومت میناب از اتحاد رودان میزبانی کرد که این مسابقه در پایان دو بر یک به سود اتحاد رودان به پایان رسید و محمود رسولی برای مقاومت میناب و صادق درودگر دو گل از روی نقطه پنالتی برای اتحاد رودان گلزنی کردند.

سیبه کوخرد در خانه از تیم  آلومینیوم کارگری پذیرایی کرد و این تیم را ۴ بر یک شکست داد و مصطفی مشایخی، فاروق خدایار، ابراهیم انجین و علیرضا یوسف‌پور برای سیبه گلزنی کردند و تک گل آلومینیوم کارگری را پیام مرشدی زد.

پارس مهر خلیج‌فارس و  دریانوردان بندرکنگ که برای ماندن در لیگ برتر می‌جنگند در ورزشگاه کارگران بندرعباس با هم بازی کردند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه  یک بر صفر به سود تیم مهمان دریانوردان بندرکنگ به پایان رسید و یوسف یوسفی تنها زننده گل این دیدار برای دریانوردان بود.

گفتنی است، در این هفته فولاد هرمزگان استراحت داشت.

ارسال نظرات