عارف برای بازدید از وضعیت مردم زلزله زده سرپل ذهاب با کفش به کانکس یکی از آنها رفت و برای راحتی وی فرش را کنار زدند تا رئیس فراکسیون امید مشکلی در این زمینه نداشته باشد.
کد خبر: ۸۹۷۹۹۵۵
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
 
 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از مشرق نیوز، پس از زلزله کرمانشاه بود که اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور در بازدید از مناطق زلزله‌زده با کفش روی فرش و چادر مردم مصیبت دیده رفت. این موضوع موجب انتقاد گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی و از او شد و این کار به عنوان یک رفتار ناپسند در فضای مجازی یاد شد.

اخیرا نیز محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید به همراه هیئتی از نمایندگان به کرمانشاه رفت و از کانکس‌های مردم زلزله زده بازدید کرد و دوباره همان اتفاقی که در بازدید جهانگیری از این مناطق افتاد، تکرار شد. برخی از عکس‌ها نشان می‌دهد که عارف درحالی در کانکس یکی از زلزله‌زدگان حضور یافته که کفش به پا دارد و اینبار برای اینکه فرش مردم کفشی! نشود بخشی از فرش را به خاطر آقای عارف کنار زده‌اند.

آقای عارف به همراه دهها نفر از هیئت همراه ایشان در مناطق زلزله زده
فرش‌ها را از سر راه آقای عارف جمع می‌کنند تا ایشان کفش خود را در نیاورد

حال معلوم نیست مسؤولان از اینگونه بازدیدها در پی کدام دستاورد برای مردم و حل کدام معضل هستند. آیا برای بازدید و کمک کردن به مردم زلزله زده به این مناطق سفر می‌کنند یا اینکه نوعی از نمایش اشرافیت و تفاخر مسئولیت و جداسازی خود از مردم را به نمایش می‌گذارند. اینکه مسئولان حتی زحمت درآوردن کفش‌ قبل از ورود به زندگی مردم را به خود نمی‌دهند و  برای راحتی حال آنها فرش را کنار می‌زنند، موضوع قابل تاملی است که چهره خوبی از مسئولان به نمایش نمی‌گذارد و این تصویر در اذهان مردم مصیبت دیده برای همیشه ماندگار خواهد شد.

بازدید جهانگیری از مناطق زلزله زده و ورود با کفش به چادر  آنها

ارسال نظرات