خبرهای داغ:
سردار عراقی مطرح کرد

رمز موفقیت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه هر چه داریم از خدا، رسول اکرم(ص) و اهل‌بیت(ع) است گفت: توسل به اهل‌بیت(ع) یکی از عوامل موفقیت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۸۹۷۹۹۶۳
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار عبدالله عراقی ظهر امروز در همایش فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس لشکر17 علی بن ابی طالب(ع) که در خانه معلم برگزار شد، با اشاره به عملیات بدر اظهار کرد: این عملیات در تداوم عملیات خیبر انجام شد و هدف عملیات بدر رسیدن به بصره بود، اما این عملیات در رسیدن به هدف موفق نشد.

وی ادامه داد: نیروهای اطلاعات برای شناسایی در عملیات بدر ده‌ها کیلومتر در مواضع دشمن نفوذ کردند و فرماندهان نیز پیش از این عملیات شناسایی انجام دادند.

فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: در عملیات بدر پس از مجروح شدن اسیر شدم و هر لحظه انتظار داشتم که به شهادت برسم، اما در نهایت با توسل به اهل‌بیت(ع) از اسارت دشمن رهایی پیدا کردم و به مواضع نیروهای خودی رسیدم، نیروهای دشمن هم که من را به اسارت گرفته بودند در ادامه به دست نیروهای خودی اسیر شدند.

وی توسل به اهل‌بیت(ع) را یکی از عوامل موفقیت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: هر چه داریم از خدا، رسول اکرم(ص) و اهل‌بیت(ع) است.

ارسال نظرات