امام جمعه تهران گفت: اگر امروز در عرصه هسته‌ای می‌توانیم با قدرت از علم هسته ای خود دفاع کنیم و مسئولان ما هم می‌توانند با قدرت در مقابل ابرقدرت جنایتکار امریکا و اروپای فریبکار بایستند و از حقوق ملت ایران دفاع کنند، همه از خون پاک شهدا و ایثارگری ایثارگران است
کد خبر: ۸۹۸۰۰۱۰
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مراسم غبار روبی، عطرافشانی و گلباران گلزار مطهر شهداشهرستان زاهدان با حضور آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران وجمعی از مسئولین سپاه واستانی سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش خبر نگار مااین مراسم با هدف زنده‌نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان در بگلزار شهداء زاهدان برگزار شد.
در حاشیه این مراسم آیت الله صدیقی به خبر نگار ما گفت:گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه نام و یاد شهیدان عزیز را کم فروغ سازد.
وی با اشاره به این مطلب که شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و بقاء و حضور و درخشندگی است؛ بیان کرد:این ماییم که باید با ارتباط و اتصال به این مفهوم بلند و ماندگار، برای خود و جامعه و کشور خود، بلندی و ماندگاری به‌دست آوریم.

وی اظهار داشت: اجتماع ما در جوار شهدا برای ادای احترام به این عزیزان و سپاس‌گزاری از آنان است.
این مسئول تصریح کرد: ما در این مکان جمع شده‌ایم تا از این شهدا قوت و قدرت بگیریم، اگر امروز در عرصه هسته‌ای می‌توانیم با قدرت از علم هسته‌ای خود دفاع کنیم و مسئولان ما هم می‌توانند با قدرت در مقابل ابرقدرت جنایتکار امریکا و اروپای فریبکار بایستند و از حقوق ملت ایران دفاع کنند، همه از خون پاک شهدا و ایثارگری ایثارگران است.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی تأکید کرد: ما باید بر اساس فرمود: ه رهبر معظم انقلاب، همواره از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران سپاس‌گزاری کنیم، چراکه آسایش و آرامش ما و امنیت ایران اسلامی در خاورمیانه‌ای که توطئه‌های دشمنان در کشور‌هایی مانند عراق، سوریه، لبنان، بحرین و یمن نفوذ کرده است، مدیون از خودگذشتگی آنان است.
ارسال نظرات