قاسم صادقی رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران شهرستان حاجی آباد طی نشت خبری برنامه این کمیته در دهه مبارک فجر را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۹۸۰۰۱۱
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛صادقی در جمع اصحاب رسانه گفت:انقلاب اسلامی ایران سرآغاز تمدن اسلامی نوین بود و امروز به برکت خون شهدا انقلاب ما به اقسا نقاط جهان صادر شده است.


صادقی افزود : خون هزاران هزار شهید به پای انقلاب اسلامی ریخته شده است و همه ما وظیفه داریم بخوبی و به شکل صحیح از ارزشهای انقلاب و نظام محافظت کنیم .


رئیس کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر حاجی آباد با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب از اهداف مهم ستاد دهه فجر شهرستان است اظهار داشت :۲۲ برنامه در کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران پیش بینی شده است که مراسم مهمانی لاله ها,نواختن زنگ انقلاب ایثار و مقاومت در مدارس شاهد, دیدار مسئولان با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران , محفل انس با قرآن, اعزام پیام آوران ایثار به مدارس و دانشگاه ها جهت سخنرانی ,نامگذاری پروژه های قابل افتتاح بنام شهدا, برگزاری مسابقات قرانی, برگزاری مراسم پیاده روی خانوادگی ایثارگران, مسابقه تیراندازی ایثارگران,برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب, برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی,اجرای مرحله دوم پایش سلامت,بهره برداری از مقبره های ساخت شده بر قبور مطهر شهدا و برگزاری کارگاه آموزش خانواده از مهمترین برنامه های این بنیاد شهید و کمیته ایثارگران , در دهه فجر سال ۹۶ می باشد.


صادقی اظهار امیدواری با همکاری مسئولین و حضور پر شور جامعه ایثارگری برنامه های این اداره باشکوه تر از سنوات گذشته برگزار گردد.

ارسال نظرات