خبرهای داغ:
سردار کبیری:

همه امکانات استان برای برگزاری کنگره شهدا باید بسیج شود

سردار کبیری گفت: اقدامات پیش از برگزاری داشتن یک بانک اطلاعات دقیق و دیگری همکاری صدا و سیما با این شورا می باشد تا همه مردم استان از این موصوع مطلع شده و اسنادی که سایر مردم در دست دارند نیز در دسترس حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس قرار گیرد تا جمع آوری شده و ثبت و ضبط شود.
کد خبر: ۸۹۸۰۰۲۱
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار کبیری در خصوص شرح وظایف اجلاسیه کنگره ۳ هزار شهید استان قزوین بیان کرد: اجلاسیه نقطه عطف فعالیت هایی است که استان در جمع آوری و حفط آثار هشت سال دفاع مقدس انجام داده است.
وی گفت: همان طور که در سایر استان ها شاهد بودیم در چهار روز با عناوین ایثارگران، روحانیون، فرهنگیان، بانوان و دانش آموزان که طی اجرای برنامه هایی افتتاح شده و با اجرای برنامه هایی به پایان می رسد که این برنامه ها با دعوت از مسوولان کشوری انجام می شود.
تمام فعالیت ها شامل جمع آوری مکتوب و تصویری در چهار روز به نمایش گذاشته خواهد شد و از طریق رسانه ها اطلاع رسانی می شود.
کبیری تبیین کرد: در خصوص ساختار سیاست گذاری شرح وظایف همه دستگاه ها مشخص شده و سلسله مراتب حضور مدیران، در شهرستان ها به ریاست فرمانداران و فرماندهان نواحی سپاه شهرستان ها نیز شرح داده شده است و هیچ مشکلی در خصوص توجیه برنامه ها وجود ندارد.
وی اذعان کرد: اولین اقدام که بسیار مهم است کسانی که به عنوان مدیران سازمانی می باشند باید شرح وظایف خود را مطالعه کرده و با تشکیل جلسه و ارائه برنامه وظایف خود را اجرایی نمایند.
این برنامه ها از سوی استاندار به عنوان رییس شورای کنگره پس از بازخوانی باید ابلاغ شود. کمیته ها به عنوان بازوان اجرایی شورای سیاست گذاری این کنگره می باشند و در مجموع استان باید تمام امکانات خود را برای بهتر برگزار شدن این مراسم بسیج نماید.
کبیری توضیح داد: اقدامات پیش از برگزاری داشتن یک بانک اطلاعات دقیق و دیگری همکاری صدا و سیما با این شورا می باشد تا همه مردم استان از این موصوع مطلع شده و اسنادی که سایر مردم در دست دارند نیز در دسترس حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس قرار گیرد تا جمع آوری شده و ثبت و ضبط شود.
وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: انتظار کلی ما این است که این دستور العمل ها اجرایی شود. تمام سازمان ها، اقشار و نهادها در این برنامه ریزی دارای تعریف می باشند اما نیازمند همکاری این سازمان ها و دستگاه ها هستیم تا تمام فعالیت های اقشار که در این سازمان ها و دستگاه ها موجود است برای ثبت و ضبط در اختیار حفط آثار و ارزش های دفاع مقدس قرار گیرد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها