مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت گفت: با داشتن باور به توانایی نیروی بومی می‌توانیم به قله‌‌های مختلف علم و دانش دست پیدا کنیم.
کد خبر: ۸۹۸۰۰۲۴
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛

صادق مشایخی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت اظهار داشت: متاسفانه رئیس‌جمهور بعد از گذشت 5 سال همچنان در مصاحبه‌های خبری به جای پاسخگویی درباره عملکرد خود به دادن وعده‌های جدید بسنده می‌کند.

وی ادامه داد: مردم در انتخابات اخیر به رئیس‌جمهور اعتماد کردند و رای بالایی به او دادند، همین مسئله سبب شده که توقع مردم از وی بیشتر شود و ما هم به عنوان نماینده مردم به مطالبه‌گری خود از کادر اجرایی دولت و نمایندگان مجلس ادامه می‌دهیم تا مشکلات کلان و جزء مردم در حد قابل قبولی برطرف شود.

مشایخی تصریح کرد: مدیران دولت باید بپذیرند که مردم مشکلات اقتصادی زیادی دارند و صرفه‌جویی و دقت در برنامه‌ریزی بودجه‌ها را در اولویت خود قرار دهند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت خاطرنشان کرد: در حال حاضر که همه مردم با اعتقادات مختلف، آماده کمک‌رسانی به دولت هستند، وقت آن است که مسئولین از خارج چشم بردارند و با امید به نیروی داخلی برای پیشرفت هرچه بهتر کشور کمر همت ببندند.

این فعال دانشجویی گفت: پیشرفت‌هایی که تاکنون در حوزه‌های مختلفی همچون موشکی، هسته‌ای، نانو و دیگر علوم داشتیم، حاصل اعتماد به جوانان همین مرز و بوم بود، این یعنی با داشتن باور به توانایی نیروی بومی می‌توانیم به قله‌‌های مختلف علم و دانش دست پیدا کنیم.

وی گفت: متاسفانه روحیه نقدپذیری در بین برخی مسئولین دیده نمی‌شود، مدیران باید جلساتی با منتقدان داشته باشند ونقدهای سازنده را بپذیرند اما نه تنها چنین نشست‌هایی برگزار نمی‌شود، در برخی موارد هم با منتقدان برخورد می‌شود.

مشایخی یادآور شد: برخی افراد که دایه نقدپذیری دارند و مدعی هستند همه باید نقدپذیر باشند، خود با منتقدان برخورد می‌کنند که این رویکرد باید اصلاح شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات