فرمانده حوزه ۱۱۸ حضرت آمنه(س) بر ضرورت اجرای فعالیت های فرهنگی در جهت تحقق دولت کریمه مهدوی تاکید کردند.
کد خبر: ۸۹۸۰۰۳۰
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، خواهر مهاجرانی فرمانده حوزه ۱۱۸ حضرت آمنه(س) در دوره ای که جهت توانمند سازی مدیران فرهنگی پایگاه های این حوزه برگزار شد با اشاره به شعار تحولی ناحیه امام حسین(ع) مبنی بر تفکر انقلابی، اخلاق ولایی، روحیه ی جهادی و اخلاص عملی بیان نمود: اولین قدم این است که تفکرمان را تفکر انقلابی کنیم یعنی همان تفکر حضرت امام خمینی(ره)

هدف اصلی انقلاب رسیدن به تمدن نوین اسلامی جهت تحقق دولت مهدوی است

وی با اشاره به بیانیه ی حضرت امام خامنه ای(مدظله) که برای سال ۹۷ صادر نمودند تاکید کردند: ما موظفیم بر طبق این بیانیه ۸ تا ۱۰ میلیون جوان مؤمن انقلابی پای کار تربیت کنیم.

مهاجرانی جوان مؤمن پای کار را جوانی معرفی کردند که در تمامی عرصه های فرهنگی ، اجتماعی ، نظامی و خدماتی آماده باش کامل باشد تا در صورت فراخوان و نیاز به جِد و سریع وارد عرصه شود.


فرمانده حوزه ۱۱۸ حضرت آمنه(س) در جمع فعالان فرهنگی ، پایگاه بسیج را پایگاه حفظ دستاوردهای نظامی اسلامی معرفی کرد و با اشاره به سخن حضرت آقا که فرموده اند در هر جای جمهوری اسلامی که حضور دارید همانجا را مرکز دنیا بدانید تاکید کرد: شما نیز پایگاه خود را همان مرکز دنیا بدانید و از آنجا شروع کنید.


وی با اشاره به مدیران فرهنگی، جمعیت هدف پایگاه های خواهر را زنان و دختران معرفی کرد و تاکید کرد: باید در یک منطقه تعداد بیشماری از جمعیت هدف پای کار و انقلابی با روحیه جهادی در همه زمینه ها و عرصه ها تربیت کنید.


مهاجرانی خطاب به مسئولان و هسته های فرهنگی بیان داشت: اگر شما امروزه با به دست آوردن بصیرت و داشتن انگیزه بالا فرماندهان خود را در اجرای فعالیت های فرهنگی برای تحقق دولت کریمه مهدوی یاری رسانید حتما آثار و برکات آن را در زندگی فردی و اجتماعی خود نیز مشاهده خواهید کرد.


وی با توجه به اینکه فرهنگ حافظ یک جامعه است توصیه کرد: به انجام کار مقطعی و سطحی اکتفا نکرده و کار فرهنگی را مستمر ، ریشه ای ، عمیق و بنیادی پیگیری کنید.

فرمانده حوزه ۱۱۸ در پایان اهم برنامه های سال ۹۷ را در راستای تشکیل تمدن نوین اسلامی جهت تحقق دولت کریمه مهدوی به طور اجمالی اینگونه بیان نمود:


۱- ادامه ی سلسله برنامه ها و جشن های حیات مهدوی در مدارس ، مساجد و محلات
۲- ادامه برگزاری سه شنبه های مهدوی با هدف ترویج فرهنگ انتظار
۳- بیان سبک زندگی کریمانه در تربیت مهدوی در حلقات صالحین
۴- تبیین بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مباحث فرهنگی در حلقات و هسته ها
۵- آموزش دوره های فنی و حرفه ای با اعطای مدرک در پایگاه های بسیج جهت گسترش اشتغال خانگی و کار آفرینی برای بسیجیان فعال و پای کار
۶- معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای عموم مردم در فضای مجاز ی و فضای حقیقی
۷- تشکیل مستمر هیئات اندیشه ورز در پایگاهها با حضور فعالان و هسته های فرهنگی جهت ایراد طرح ، ایده، نیاز سنجی و اجرای فعالیت های فرهنگی
۸- محور قرار دادن مسجد و قرارگیری مسجد در رأس تمامی فعالیت ها
۹- هدف قرار دادن جمعیت کودک ، جوان و نوجوان در مدارس جهت برنامه ریزی و درگیر کردن این جمعیت در راستای تحقق ظهور حضرت مهدی(عج).

ارسال نظرات