اختتامیه جشنواره قرآنی در مازندران برگزار می شود

دبیر جشنواره هفته قرآن و عترت استان مازندران نیز با اشاره به این که انجام کار فرهنگی و قرآنی فعالیتی ارزشمند است از برگزاری جشنواره هفته قرآن و عترت در یازدهم اسفندماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۰۰۳۶
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد استان مازندران، احد جاودانی در جلسه سیاست‌گذاری هفته قرآن و عترت اظهار داشت: جشنواره هفته قرآن و عترت به عنوان رخداد بزرگ فرهنگی و قرآنی است که از ارزش و اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: با همکاری دستگاه‌های عضو شورای سیاست‌گذاری هفته قرآن و عترت امید می‌رود تا شاهد برگزاری جشنواره خوبی باشیم.

جاودانی بیان کرد: روز شمار هفته قرآن و عترت که از شنبه هفتم اسفند آغاز می‌شود و برای یک هفته نامگذاری شده است. اختتامیه جشنواره هفته قرآن و عترت ساعت 9 صبح 11 اسفند در سالن سلمان هراتی اداره کل ارشاد استان مازندران برگزار می‌شود.

مدیرکل ارشاد استان مازندران گفت: اختتامیه مسابقات قرآنی، خط و نقاشی و عکس، تجسمی و فیلم، مقالات، نمایشگاه قرآن و عترت و محصولات فرهنگی و کارگاه‌های تخصصی در طول یک هفته برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان مازندران  نیز از ارسال 300 اثر تاکنون به این حوزه جهت برگزاری جشنواره هفته قرآن و عترت خبر داد.

سینا دلشادی افزود: با به‌کارگیری فضای مجازی استقبال خوبی از جشنواره هفته قرآن و عترت شد.

دبیر جشنواره هفته قرآن و عترت استان مازندران نیز با اشاره به این که انجام کار فرهنگی و قرآنی فعالیتی ارزشمند است از برگزاری جشنواره هفته قرآن و عترت در اسفندماه سال جاری خبر داد.

حسن سلطان پناه گفت: جشنواره هفته قرآن و عترت در رشته‌های قرآنی شامل حفظ، قرائت، تواشیح، اذان، ابتهال، همخوانی و سرود در رشته سینمایی شامل فیلم کوتاه، مستند، فیلمنامه‌نویسی و نمایشنامه‌نویسی جشنواره ادبی شامل مقالات، داستان، شعر رشته نمایشی شامل تعزیه، تئاتر، نمایشنامه‌خوانی و تجسمی شامل نقاشی، خوشنویسی و عکس در سالن ارشاد استان مازندران برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها