ثبت روز سنه در تقویم محلی

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج گفت: در راستای هویت بخشی شهری و رونق فعالیت‌های فرهنگی و هنری شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج در نظر دارد یک روز را بانام روز سنه در تقویم محلی ثبت کند.
کد خبر: ۸۹۸۰۰۳۹
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری سنندج، سرکوت نجفی بیان کرد: مرور بر تاریخ درخشان و گنجینه پربار مشاهیر و نام آوران شعر و ادب، فرهنگ و عرفان این دیار از مهم‌ترین اهداف نام گذاری روز سنه در تقویم محلی است.

وی گفت: کمک به رونق صنعت توریسم در راستای جذب گردشگر وتقویت فعالیت‌های فرهنگی و هنری از مهم‌ترین مزایای ثبت‌نام یک شهر در تقویم محلی است.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج اظهار داشت: باهدف هویت بخشی شهری و در راستای تقویت فعالیت‌های فرهنگی هنری شهرداری و شورای شهر سنندج در نظر دارد یک روز را بانام روز سنه در تقویم محلی ثبت کند.

نجفی گفت: برند سازی یک شهر می‌تواند به رونق اقتصادی آن شهر کمک کند و سنندج دارای ظرفیت‌های فراوانی از لحاظ فرهنگی، هنری جهت معرفی آن به عنوان یک برند است.


وی عنوان کرد: این شهرداری با برگزاری جلسات مختلف با اساتید و فرهیختگان عرصه فرهنگ و هنر در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تلاش می‌کند روز سنه در تقویم محلی ثبت شود.

نجفی اعلام کرد: شهروندان و صاحب‌نظران می‌توانند با پیشنهادات خود شهرداری و شورای شهر را در ثبت روز سنه در تقویم محلی یاری کنند.


وی افزود: تعیین یک روز شاخص در تقویم بنام روز سنه به عنوان مثال تولد یکی از مفاخر شهر سنندج از اولویت‌های این نامگذاری است که شهروندان می‌تواند با نظرات خود شهرداری همراهی کنند.

نجفی اعلام کرد: شهروندان و صاحب نظران می‌توانند پیرامون نامگذاری روز سنه در تقویم محلی پیشنهادات خود را به آدرس خیابان انقلاب ساختمان بهارستان طبقه سوم معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج ارسال کنند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد: با پیگیری و استفاده از نظرات اساتید عرصه فرهنگ و هنر و همچنین بهره گرفتن از پیشنهادات شهروندان بتوانیم یک روز مناسب بانام روز سنه در تقویم ثبت نموده واز این طریق فرهنگ و هنر این دیار را بهتر و شایسته‌تر معرفی کنیم.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار